
Στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νομού Λασιθίου αναφέρθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης. Μιλώντας στην ΑΝΑΤΟΛΗ και το δημοσιογράφο Νίκο Τραντά επεσήμανε ότι με απόφασή του ξεκινά την Παρασκευή 5 Μαΐου η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σητείας με Κάσο- Κάρπαθο- Χάλκη και Ρόδο με το επιβατικό/οχηματαγωγό πλοίο «Blue Star Chios».

st.jpg?rnd=1683194859)







