
Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, με χαρά ορκίσαμε τον νέο μας μόνιμο Χειρουργό, κ. Ευστάθιο Ραχμάνη, ο οποίος εντάχτηκε στο Ιατρικό του Νοσοκομείου μας και ανέλαβε αμέσως καθήκοντα.

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, με χαρά ορκίσαμε τον νέο μας μόνιμο Χειρουργό, κ. Ευστάθιο Ραχμάνη, ο οποίος εντάχτηκε στο Ιατρικό του Νοσοκομείου μας και ανέλαβε αμέσως καθήκοντα.
![[352971] 3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)](https://www.anatolh.com/wp-content/uploads/2023/03/androulakissynedriopasok.jpeg)
Στο νομό Λασιθίου θα περιοδεύσει, σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης την προσεχή Παρασκευή 17 Μαρτίου, στο πλαίσιο της παρουσίας του στην Κρήτη.

Την έγκριση νέας χρηματοδότησης ύψους 2 εκατ. ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Σητείας μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας από το « Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο », για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του Δήμου και συγκεκριμένα στο τμήμα Ζήρος – Ξερόκαμπος -Ζάκρος-Κάτω Ζάκρος.
Την Κυριακή 12 Μαρτίου 2023 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης.

4 θ'εσεις στην Σητεία
Από την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης εκδόθηκε το ακόλουθο δελτίο τύπου για την έγκριση της προκήρυξης θέσεων ειδικευομένων ιατρών και οδοντιάτρων του κλάδου Ε.Σ.Υ. στις Μονάδες Υγείας της 7ης Υ.Πε. Κρήτης:

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., σύμφωνα με την εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου, κηρύσσει 24ωρη Πανελλαδική Πανδημοσιοϋπαλληλική ΑΠΕΡΓΙΑ την Πέμπτη 16/3/2023, ενώνοντας τη φωνή των δημοσίων υπαλλήλων με αυτή των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα για να απαιτήσουμε με τη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΡΓΑΣΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ:

Οι εργαζόμενοι του Γ.Ν.ΚΥ. Σητείας, με ενυπόγραφο έγγραφο που κατέθεσαν στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων εκφράζουν τη στήριξη τους στο Ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας πραγματοποίησε σήμερα την εξ αναβολής σύγκληση της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του συλλόγου στο Ξενοδοχείο "ΙΤΑΝΟΣ" με θέματα:

Την αποζημίωση όσων ελαιοπαραγωγών επλήγησαν από τις δυσμενείς κλιματολογικές συνθήκες που σημειώθηκαν το 2018 και το 2020 στην περιοχή της Σητείας ζητεί εκ νέου η Ένωση Σητείας Α.Ε.Σ. Την επιστολή υπογράφει ο Πρόεδρος κ. Μανόλης Μαυροματάκης και την απευθύνει προς όλους τους αρμοδίους.

ΔΙΑΣΚΕΥΗ - ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΝΔΥΛΙΩΤΗΣ
CINE ΜΙΝΩΑ - ΣΗΤΕΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ - ώρα 18.00
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ : ΟΙΝΟ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ - & VIVA.GR
Γενική Είσοδος 10€ - INFO - 6974797109

Ανακοινώνεται, με απόφαση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λασιθίου, η εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων επί της Νέας Εθνικής Οδού Χανίων-Σητείας, στο 210ο χ/ο (οικισμός Ίστρον) στο ρεύμα προς Σητεία, στα πλαίσια υλοποίησης του έργου αποκατάστασης κατολισθητικών φαινομένων.

Αγαπητοί συνδημότες
Εδώ και περισσότερα από τρία χρόνια, η Δημοτική Αρχή και ιδιαίτερα ο Δήμαρχος, δέχονται έναν πόλεμο με προσωπικούς χαρακτηρισμούς και παραπληροφόρηση, αντίθετο σε κάθε μορφή αντιπολιτευτικής δεοντολογίας, με μοναδικό σκοπό την αποδόμηση κάθε σοβαρής προσπάθειας που επιχειρείται στο Δήμο Σητείας από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας.

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023 ολοκληρώθηκε η 3η περιοδική συνάντηση των Εταίρων της Πράξης « Υδάτινοι δρόμοι και ιστορίες στο Ε4 και στα Γεωπάρκα της Ανατολικής Μεσογείου – WATERWAYS » στην περιοχή του Γεωπάρκου Τροόδου στην Κύπρο, που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A ΕΛΛΑ∆Α – ΚΥΠΡΟΣ 2014 – 2020 και στο οποίο εταίρος είναι ο Δήμος Σητείας και το Γεωπάρκο της Σητείας.

Ο ΔΟΚΑΣ προσκαλεί τους παραγωγούς της Σητείας στην ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Μαρτίου 2023 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας στις 18:00 , στo πλαίσιο του έργου AgrOassis του προγράμματος LIFE , στο οποίο ο ΔΟΚΑΣ είναι εταίρος του έργου για την Κρήτη.

Στο πλαίσιο εξαιρετικής πρωτοβουλίας της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος (Ε.Ν.Ε.) που αφορά όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Η αδιαφορία του κράτους και οι λαγοκέφαλοι διαλύουν την παράκτια αλιεία
Εδώ και μερικές μέρες έχουν αρχίσει και «ρίχνουν» ξανά στη θάλασσα τα αλιευτικά τους, οι παράκτιοι αλιείς της Ιεράπετρας, μετά τη χειμερινή ξεκούραση, ελπίζοντας ότι στη νέα σαιζόν η κατάσταση στην Ελληνική αλιεία θα βελτιωθεί.

Συνδυαστική λύση με 3 μεγάλους ύφαλους-κυματοθραύστες και τεχνητή αναπλήρωση ακτής σε 2 φάσεις προβλέπει η παρέμβαση προστασίας της ακτογραμμής ανατολικά του λιμένα Σητείας για την οποία άναψε "πράσινο φως" η Περιφέρεια
Μετά την τραγωδία που ζήσαμε αυτές τις μέρες, μετά την οδύνη από τον άδικο χαμό τόσων ζωών, τη θέση της θλίψης αρχίζει να καταλαμβάνει ο θυμός για την απέραντη αποδιοργάνωση της δήθεν ευνομούμενης κοινωνίας μας και ο φόβος για το τί άλλο μας περιμένει και πιθανόν να συμβεί. Σκέψεις λοιπόν για το τι πρέπει να γίνει για να προλάβουμε να μην μας συμβεί και άλλο κακό.