Στο Μεγάλο Αρσενάλι στα Χανιά έγινε η πρώτη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Κρήτης, υπό την προεδρία του προέδρου της, δημάρχου Ηρακλείου, κ. Βασίλη Λαμπρινού.