Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Διαμαρτυρία Μαθητών του Λυκείου Σητείας στην Κεντρική Πλατεία (Video)


Έληξε χθές η κατάληψη στο Ενιαίο Λύκειο Σητείας.

Οι μαθητές διαμαρτυρόμενοι για την στάση του Υπουργείου Παιδείας στα κενά διδακτικού προσωπικού στα σχολεία, διαδήλωσαν και σήμερα στην κεντρική πλατεία της πόλης φωνάζοντας συνθήματα για τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στην εκπαίδευση. Όπως δήλωσαν οι μαθητές .στο σταθμό μας από την Δευτέρα θα συνεχίσουν τον αγώνα τους με άλλες μορφές κινητοποιήσεων μέχρι να λύσουν το πρόβλημα. Παρασκευή 7-11-2014.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας