Με πρωτοβουλία του προέδρου της
τοπικής κοινότητας του Παλαικάστρου πραγματοποιήθηκε το πρωί του
Σαββάτου 8-11-2014 εθελοντικός καθαρισμός στον κήπο του Νοσοκομείου
Σητείας.
Αυτή η ενέργεια ήταν μια πρώτη κίνηση βοήθειας για το νοσοκομείο, παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους τοπικούς φορείς και συλλόγους της περιοχής που θέλουν να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν το νοσοκομείο.
Αυτή η ενέργεια ήταν μια πρώτη κίνηση βοήθειας για το νοσοκομείο, παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους τοπικούς φορείς και συλλόγους της περιοχής που θέλουν να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν το νοσοκομείο.
Πηγή : StudioVai