Ο
Αντιδήμαρχος Σητείας κ. Χαρ. Λεβεντέρης επισημαίνει: «Είναι γεγονός, ότι
το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό του Δήμου μας τα τελευταία χρόνια έχει
μειωθεί αρκετά λόγω συνταξιοδοτήσεων, τα προβλήματα στον μηχανολογικό
εξοπλισμό των οχημάτων είναι αρκετά συχνά, τα οικονομικά μέσα είναι πια
περιορισμένα ενώ η γραφειοκρατία δυστυχώς μεγάλη. Κάνοντας έκκληση στους
συνδημότες μας και ζητώντας τους να γίνουν αρωγοί στην προσπάθειά μας
για τήρηση του εσωτερικού κανονισμού καθαριότητας, όπως αρμόζει στην
ιστορία και τον πολιτισμό αυτού του τόπου, τους ευχαριστούμε εκ των
προτέρων».
Πηγή : Ανατολή