Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ξεκινά το πρόγραμμα πλυσίματος των κάδων στο Δήμο Σητείας

Ξεκινά το πρόγραμμα πλυσίματος των κάδων στο Δήμο Σητείας Την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014 ξεκινάει και πάλι το πρόγραμμα πλυσίματος κάδων από το Τμήμα Καθαριότητας του Δήμου Σητείας. Η διάρκεια του θα είναι περίπου της τάξης των 2 μηνών για όλη την επαρχία.

Ο Αντιδήμαρχος Σητείας κ. Χαρ. Λεβεντέρης επισημαίνει: «Είναι γεγονός, ότι το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό του Δήμου μας τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί αρκετά λόγω συνταξιοδοτήσεων, τα προβλήματα στον μηχανολογικό εξοπλισμό των οχημάτων είναι αρκετά συχνά, τα οικονομικά μέσα είναι πια περιορισμένα ενώ η γραφειοκρατία δυστυχώς μεγάλη. Κάνοντας έκκληση στους συνδημότες μας και ζητώντας τους να γίνουν αρωγοί στην προσπάθειά μας για τήρηση του εσωτερικού κανονισμού καθαριότητας, όπως αρμόζει στην ιστορία και τον πολιτισμό αυτού του τόπου, τους ευχαριστούμε εκ των προτέρων».

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας