Από τη Σητεία θα ξεκινήσει η φετινή χρονιά για τη Μαρία
Μπελιμπασάκη, μετά την πολύ καλή σεζόν που πραγματοποίησε μέσα στο 2014.
Η Κρητικιά πρωταθλήτρια των σπριντ ξεκίνησε σε χαλαρούς ρυθμούς την προετοιμασία της για το 2015, ώστε να «πιάσει» το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου του Πεκίνου και να καταφέρει να είναι έτοιμη για να δώσει το «παρών» και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ομάδων που θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο.
Η Μπελιμπασάκη θα περάσει το πρώτο μέρος της προετοιμασίας στην Κρήτη και, στη συνέχεια, θα έρθει στην Αθήνα για το δεύτερο στάδιο.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης
Η Κρητικιά πρωταθλήτρια των σπριντ ξεκίνησε σε χαλαρούς ρυθμούς την προετοιμασία της για το 2015, ώστε να «πιάσει» το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου του Πεκίνου και να καταφέρει να είναι έτοιμη για να δώσει το «παρών» και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ομάδων που θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο.
Η Μπελιμπασάκη θα περάσει το πρώτο μέρος της προετοιμασίας στην Κρήτη και, στη συνέχεια, θα έρθει στην Αθήνα για το δεύτερο στάδιο.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης
Πηγή : www.sport-fm.gr