Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Προσοχή!! Τσιγκάνες στην Σητεία παριστάνουν πως πωλούν χαρτομάντηλα για να κλέβουν σπίτια

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1sS-dntAYI8mrpeVYrRRVQma5mZ2wSXwoYsIBda6I3cuhGdvT
Μεγάλη προσοχή πρέπει να έχουν οι κάτοικοι της Σητείας ,αφού τσιγκάνες παριστάνουν πως πωλούν χαρτομάντηλα για να κλέβουν σπίτια. 
Ακολουθεί η μαρτυρία της αναγνώστριας. 
Προσοχή!!Κυκλοφορούν δύο τσιγγάνες από σπίτι σε σπίτι και πουλάνε τάχα μου χαρτομάντιλα.Η μία είναι αρκετά μελαμψή στο δέρμα με κίτρινα μαλλιά γύρω στα 30 και η άλλη
πιο ανοιχτό δέρμα καστανόξανθη γύρω στα 26.Οι συγκεκριμένες κοπέλες μπήκαν στην οικογενειακή μας πολυκατοικία και άνοιξαν με τα κλειδιά που είχα αφήσει στην εξώπορτα μου και μπήκαν στο σπίτι μου την ώρα που ήμουν στο δωμάτιο μου ,νομίζοντας προφανώς ότι δεν είναι κανένας μέσα.
Όπως καταλαβαίνεται μόνο χαρτομάντιλα δεν ήθελαν να πουλήσουν οι συγκεκριμένες ,γιαυτό αν τις δείτε στο δικό σας σπίτι πετάξτε τις έξω κατευθείαν.
Κοινοποιήστε το ώστε να το δουν όσοι περισσότεροι γίνετε γιατί τις έχω ξαναδεί στο σπίτι μου και σίγουρα κάποιοι από εσάς τις έχετε δει και στο δικό σας.


Συνολικες προβολες σελιδας