Ο ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ
Προκηρύσσει ηλεκτρονικό ανοιχτό διαγωνισμό κάτω των ορίων για την ανάθεση της προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια Γάλακτος για το εργατοτεχνικό προσωπικό & ειδών τροφίμων Δήμου Σητείας & των Νομικών του Προσώπων έτους 2022-2023».
Ο ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ
Προκηρύσσει ηλεκτρονικό ανοιχτό διαγωνισμό κάτω των ορίων για την ανάθεση της προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια Γάλακτος για το εργατοτεχνικό προσωπικό & ειδών τροφίμων Δήμου Σητείας & των Νομικών του Προσώπων έτους 2022-2023».

Το έργο αποτελεί ΣΔΙΤ και περιλαμβάνει δύο υποέργα τα οποία βρίσκονται στον Ν. Λασιθίου στην Περιφέρεια Κρήτης
Δύο νέα έργα άρδευσης σε ένα διαγωνισμό προκηρύχθηκαν πριν από λίγες ημέρες. Το πρώτο αφορά στη Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων στη Σητεία και το δεύτερο το Φράγμα Αγίου Ιωάννη στην Ιεράπετρα. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος είναι στις 23 Μαρτίου.

Ο Δήμαρχος Σητείας απάντησε στην μετωπική επίθεση του τεως δημάρχου Θεόδωρου Πατεράκη, ο οποίος τον κατηγόρησε για σωρεία παραλείψεων, αναφορικά με το έργο διάσωσης του παραλιακού μετώπου

Ανακοίνωση πρόσληψης προσωπικού ΣΟΧ 1/2023 στο ν.π. Δ.Ο.Κ.Α.Σ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σεισμική δόνηση 3,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης 14 Μαρτίου, στο θαλάσσιο χώρο βόρεια της Κρήτης.

Ι.Μ. ΙΕΡΑΠΥΤΝΗΣ: Την Β´ Κυριακή των Νηστειών, 12 Μαρτίου 2023, μνήμη του Αγίου Γρηγορίου Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του Παλαμά , ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος ιερούργησε στον ιστορικό τρίκλιτο ενοριακό ναό του Γενεσίου της Θεοτόκου στον οικισμό της Επάνω Επισκοπής Σητείας.

Τα αποτελέσματα από την πρόσφατη έκθεση στην Δανία, στην οποία συμμετείχε η Σητεία, οι δράσεις του Δήμου στην κατεύθυνση εξωστρέφειας της περιοχής αλλά και ο σχεδιασμός για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, συζητήθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σητείας υπό την προεδρία του Δημάρχου κ. Γιώργου Ζερβάκη.

Ξεχωριστή παρουσία με δικό τους περίπτερο, στον χώρο του εναλλακτικού τουρισμού, είχαν στην μεγάλη έκθεση τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο οι Περιοχές UNESCO Κρήτης (Σαμαριά-Ψηλορείτης-Αστερούσια-Σητεία).

«Στόχος και καθήκον του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού είναι η βοήθεια και η αρωγή στο συνάνθρωπο και στην κατεύθυνση αυτή συνεχίζει την δράση και τον σχεδιασμό του και το νέο έτος, το Περιφερειακό Τμήμα Σητείας», τόνισε ο Πρόεδρος του Τμήματος Παντελής Ανδρουλιδάκης.
Λήψη απόφασης για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας “Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Αποβλήτων και Υδάτων και διεύρυνση του αντικειμένου της με αρμοδιότητες επί των υπηρεσιών ύδατος και της διαχείρισης αστικών αποβλήτων, ενίσχυση της υδατικής πολιτικής”».
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΣ

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, με χαρά ορκίσαμε τον νέο μας μόνιμο Χειρουργό, κ. Ευστάθιο Ραχμάνη, ο οποίος εντάχτηκε στο Ιατρικό του Νοσοκομείου μας και ανέλαβε αμέσως καθήκοντα.
![[352971] 3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)](https://www.anatolh.com/wp-content/uploads/2023/03/androulakissynedriopasok.jpeg)
Στο νομό Λασιθίου θα περιοδεύσει, σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης την προσεχή Παρασκευή 17 Μαρτίου, στο πλαίσιο της παρουσίας του στην Κρήτη.

Την έγκριση νέας χρηματοδότησης ύψους 2 εκατ. ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Σητείας μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας από το « Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο », για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του Δήμου και συγκεκριμένα στο τμήμα Ζήρος – Ξερόκαμπος -Ζάκρος-Κάτω Ζάκρος.
Την Κυριακή 12 Μαρτίου 2023 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης.

4 θ'εσεις στην Σητεία
Από την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης εκδόθηκε το ακόλουθο δελτίο τύπου για την έγκριση της προκήρυξης θέσεων ειδικευομένων ιατρών και οδοντιάτρων του κλάδου Ε.Σ.Υ. στις Μονάδες Υγείας της 7ης Υ.Πε. Κρήτης:

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., σύμφωνα με την εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου, κηρύσσει 24ωρη Πανελλαδική Πανδημοσιοϋπαλληλική ΑΠΕΡΓΙΑ την Πέμπτη 16/3/2023, ενώνοντας τη φωνή των δημοσίων υπαλλήλων με αυτή των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα για να απαιτήσουμε με τη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΡΓΑΣΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ:

Οι εργαζόμενοι του Γ.Ν.ΚΥ. Σητείας, με ενυπόγραφο έγγραφο που κατέθεσαν στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων εκφράζουν τη στήριξη τους στο Ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας πραγματοποίησε σήμερα την εξ αναβολής σύγκληση της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του συλλόγου στο Ξενοδοχείο "ΙΤΑΝΟΣ" με θέματα: