Ξεκινά από αύριο σήμερα, 25
Ιουλίου, η υποβολή αίτησης συμμετοχής των ενδιαφερόμενων γυναικών για τη
φιλοξενία των παιδιών τους σε επιδοτούμενες θέσεις παιδικών
σταθμών του Δήμου Σητείας.
O Kυνηγετικός Σύλλογος Σητείας οργανώνει αιμοδοσία,την Πέμπτη 25/7
στα γραφεία του (δίπλα στο δημοτικό πάρκινγκ στη πλατεία με το
συντριβάνι-Πλατανάρια) από τις 9:30 το πρωί.