
O Kυνηγετι
κός Σύλλογος Σητείας οργανώνει αιμοδοσία,την Πέμπτη 25/7
στα γραφεία του (δίπλα στο δημοτικό πάρκινγκ στη πλατεία με το
συντριβάνι-Πλατανάρια) από τις 9:30 το πρωί.
Οι ανάγκες είναι περίπου 120 φιάλες, και έχει να κάνει με ένα
συμπολίτη μας,ο οποίος έχει ανάγκη από αίμα και νοσηλεύεται στο Ηράκλειο
Πηγή : Aνατολή