Παράλληλα, υπάρχει ενδεχόμενο να βρεθεί στην Κρήτη και ο υπουργός
Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης, ο οποίος σε κάθε περίπτωση θα
συναντηθεί εκ νέου, μετά το χθεσινό ραντεβού τους, με τον περιφερειάρχη
Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.
Ο τελευταίος "τρέχει" αυτές τις μέρες για τα προβλήματα του
αγροτικού κόσμου του νησιού, που είδε φέτος την ελαιοπαραγωγή του να
ισοπεδώνεται λόγω της πρωτοφανούς - όπως άλλωστε επισημαίνει με
αναλυτικά στοιχεία ο Σύνδεσμος Ελαιοπαραγωγικών Δήμων Κρήτης - φετινής
ακαρπίας.
Με ζητούμενο λοιπόν τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση των
"καυτών" προβλημάτων των αγροτών και των κτηνοτρόφων της Κρήτης, ο
περιφερειάρχης Κρήτης συναντήθηκε χθες το μεσημέρι στην Αθήνα με τον
υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Αθανάσιο Τσαυτάρη. Στη
συνάντηση τέθηκαν από τον περιφερειάρχη τα κρίσιμα θέματα του
πρωτογενούς τομέα, δίνοντας έμφαση στο αίτημα αποζημίωσης των
ελαιοπαραγωγών από την απώλεια εισοδήματος λόγω της πρωτοφανούς φετινής
ακαρπίας σε πολλές περιοχές, αλλά και στην αποζημίωση των αμπελουργών
από τις ζημιές του περονόσπορου το 2011.
Πηγή : Νέα Κρήτη