Η Ημερίδα με θέμα: “Κανόνες
Ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο-Cyber bulling”
πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία,το απόγευμα της Τετάρτης 12 Ιουνίου στο
Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας.
Το θέμα καθίσταται μείζον μετά και τις τελευταίες εξελίξεις. Στην
εγκατάσταση ηλιοθερμικού σταθμού- «γίγαντα» στην περιοχή της Σητείας
αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης.