Την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013 συνεδριάσαμε στο
δημαρχείο της Σητείας εκπρόσωποι των συνεταιρισμών και του αγροτικού
συλλόγου της επαρχίας μας
για να εκτιμήσουμε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις ελαιοκαλλιέργειες της περιοχής μετά την καταστροφή της ανθοφορίας, λόγω των δυσμενών και αντίξοων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν τη συγκεκριμένη περίοδο.
- Τα ποσοστά της καταστροφής υπολογίζονται από 80% έως 100%.
- Η μεγάλη πλειοψηφία των παραγωγών θα έχουν μηδενικό εισόδημα την επόμενη περίοδο.
- Στην καλύτερη περίπτωση, και αν όλα πάνε καλά, (από καιρικές συνθήκες) το επόμενο εισόδημα θα εισπραχτεί την άνοιξη του 2015.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια ολοκληρωτική οικονομική καταστροφή των αγροτών και της πόλης μας.
Ζητάμε :
- Την άμεση καταγραφή των ζημιών και επίσπευση των διαδικασιών ένταξης στα ΠΣΕΑ.
- Την ενεργή και οργανωμένη συμπαράσταση των βουλευτών, ευρωβουλευτών, του περιφερειάρχη Κρήτης, του γενικού γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης Κρήτης και των δημάρχων για πιο αποτελεσματική διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
- Να παρθούν ταχύτατα οι αποφάσεις για την αποζημίωση των παραγωγών.
Οι περιστάσεις απαιτούν την άμεση κινητοποίηση όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών για τη συντομότερη επίλυση των προβλημάτων μας. Οι μέρες που έρχονται θα είναι από τις δυσκολότερες που έχουμε ζήσει ποτέ.
Οι εκπρόσωποι των συνεταιρισμών και του αγροτικού συλλόγου επαρχίας Σητείας.
Πηγή : lasithi news
για να εκτιμήσουμε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις ελαιοκαλλιέργειες της περιοχής μετά την καταστροφή της ανθοφορίας, λόγω των δυσμενών και αντίξοων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν τη συγκεκριμένη περίοδο.
- Τα ποσοστά της καταστροφής υπολογίζονται από 80% έως 100%.
- Η μεγάλη πλειοψηφία των παραγωγών θα έχουν μηδενικό εισόδημα την επόμενη περίοδο.
- Στην καλύτερη περίπτωση, και αν όλα πάνε καλά, (από καιρικές συνθήκες) το επόμενο εισόδημα θα εισπραχτεί την άνοιξη του 2015.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια ολοκληρωτική οικονομική καταστροφή των αγροτών και της πόλης μας.
Ζητάμε :
- Την άμεση καταγραφή των ζημιών και επίσπευση των διαδικασιών ένταξης στα ΠΣΕΑ.
- Την ενεργή και οργανωμένη συμπαράσταση των βουλευτών, ευρωβουλευτών, του περιφερειάρχη Κρήτης, του γενικού γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης Κρήτης και των δημάρχων για πιο αποτελεσματική διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
- Να παρθούν ταχύτατα οι αποφάσεις για την αποζημίωση των παραγωγών.
Οι περιστάσεις απαιτούν την άμεση κινητοποίηση όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών για τη συντομότερη επίλυση των προβλημάτων μας. Οι μέρες που έρχονται θα είναι από τις δυσκολότερες που έχουμε ζήσει ποτέ.
Οι εκπρόσωποι των συνεταιρισμών και του αγροτικού συλλόγου επαρχίας Σητείας.
Πηγή : lasithi news