Το θέμα καθίσταται μείζον μετά και τις τελευταίες εξελίξεις. Στην
εγκατάσταση ηλιοθερμικού σταθμού- «γίγαντα» στην περιοχή της Σητείας
αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης.
Το θέμα καθίσταται
μείζον μετά και τις τελευταίες εξελίξεις. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος
αδειοδοτεί την εγκατάστασή του παρά τις διαφωνίες που έχουν εκφραστεί
από τους τοπικούς φορείς και την Περιφέρεια Κρήτης. Μάλιστα η τελευταία
θα προσφύγει στο ΣτΕ κατά της απόφασης του Υπουργείου.
Στο ίδιο μήκος
κύματος κινείται και ο Δήμος Σητείας. Όπως είπε ο κ. Πατεράκης, «Η
επαφή με την Περιφέρεια θα είναι συνεχής. Η Περιφέρεια θα αναλάβει την
πρωτοβουλία εύρεσης του αρμόδιου νομικού ώστε να έχουμε μεγάλες
πιθανότητες να κερδίσουμε στην συγκεκριμένη προσφυγή. Και βέβαια κι
εμείς θα ενισχύσουμε οικονομικά την όλη προσπάθεια κάνοντας τις
απαραίτητες διαδικασίες. Το αποτέλεσμα αυτής της προσφυγής δε μπορούμε
να το προδικάσουμε. Θα δούμε ποιο θα είναι κι ανάλογα μετά σε συνεργασία
με την τοπική κοινωνία, το Δημοτικό Συμβούλιο και την Περιφέρεια θα
προδιαγράψουμε και τις επόμενες κινήσεις. Θεωρώ πάντως ότι ένας
επενδυτής, η συγκεκριμένη εταιρία που θέλει να υλοποιήσει την επένδυση,
από την στιγμή που συναντά άρνηση σε τοπικό και σε περιφερειακό επίπεδο,
θα πρέπει να ξανασκεφτεί κάποια πράγματα», κατέληξε.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή