Ημερίδα για τα θετικά και αρνητικά του Διαδικτύου πραγματοποιήθηκε στη Σητεία στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων που υλοποιεί το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας σε συνεργασία με την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και άλλων ενδιαφερομένων φορέων, με αναφορά στους κινδύνους που ελλοχεύουν, κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο.
Πηγή : StudioVai