Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει και ένα μικρό,
χρονικά, μουσικό πρόγραμμα. Το φλουρί θα είναι ένα χρήσιμο ηλεκτρονικό
εργαλείο, ενώ θα μας περιμένει και ένας μπουφές για μια ρακή, μετά το
τέλος της γιορτής.
Επειδή ο σύλλογός μας δραστηριοποιείται σε
όλο το νομό, η παρουσία μελών από όλα τα μέρη, θα δώσει για άλλη μια
φορά το στίγμα της αγαστής συνεργασίας ανθρώπων στο νομό μας για έναν
κοινό σκοπό. Έτσι, προσκαλούμε μέλη και φίλους από κάθε γωνιά του νομού
να παρευρεθούν στην εκδήλωση αυτή. Άλλωστε μια βόλτα στην όμορφη Σητεία
για έναν καφέ, σε συνδυασμό με την εκδήλωση, θα είναι μια ευχάριστη νότα
στις μουντές μέρες του χειμώνα.
Για το Δ.Σ.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΒΑΚΗΣ
Πηγή : Ράδιο Λασίθι