Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Σητείας θα πραγματοποιήσει τον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2014-2015. Είστε όλοι προσκεκλημένοι στο χώρο του ΕΠΑ.Λ. Σητείας στο 1ο χμ. Ε.Ο. Σητείας-Ιεράπετρας.
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής του Σ.Δ.Ε. Ιεράπετρας-Παράρτημα Σητείας
Ζαχαρίας Πατεράκης