Για το έργο του ΒΟΑΚ «Άγιος Νικόλαος- Καλό Χωριό» είναι γνωστή η
δεκαετής ιστορία της υλοποίησής του,
αλλά και η προσμονή που καλλιεργήθηκε από το καλοκαίρι με τις δηλώσεις που καταγράψαμε από τους αρμόδιους παράγοντες για παράδοση του στην κυκλοφορία το φετινό Νοέμβριο, που δύσκολα θα υλοποιηθεί.
Τα νεότερα δεδομένα δείχνουν πως μια τέτοια προοπτική απομακρύνεται και το έργο εκτιμάται πως θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2014, όπως φάνηκε από τη χθεσινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, στην οποία εξετάστηκαν θέματα του ΒΟΑΚ.
Το βασικό πρόβλημα που υπάρχει αυτή την περίοδο είναι η σύνδεση με τα δίκτυα της ΔΕΗ, που πρέπει να γίνει, για να παραδοθεί το έργο σε χρήση. Ο δρόμος συνδέεται με το δίκτυο της ΔΕΗ σε τρία σημεία. Το πρώτο, αφορά τον κόμβο Κριτσάς στην είσοδο του Αγίου Νικολάου, όπου έχει συνδεθεί το έργο και έχει τελειώσει. Το δεύτερο αφορά την ηλεκτροδότηση της σήραγγας και το τρίτο την ηλεκτροδότηση στη σύνδεση του κόμβου του Καλού Χωριού.
Το ζήτημα ουσιαστικά ανακύπτει στο κομμάτι της σήραγγας, όπου η μελέτη είναι η ειδικού τύπου και προβλέπονται συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να προκύψουν μέσα από τη συγκεκριμένη μελέτη, στην οποία μεσολαβούν οι υπηρεσίες της Αθήνας. Πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία, η οποία εκτιμάται πως θα διαρκέσει έως δύο μήνες, για να υλοποιηθεί ο φωτισμός.
Αντίθετα στον κόμβο του Καλού Χωριού, όπου η δαπάνη προσδιορίζεται στα 300 ευρώ και η διαδικασία δεν έχει χρονική καθυστέρηση, θα προχωρήσει άμεσα.
Σε ό,τι αφορά τη σήραγγα «θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να βρεθεί μια άλλη λύση προκειμένου να δοθεί το έργο νωρίτερα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο Διευθυντής των συγκοινωνιακών έργων του ΟΑΚ κ. Γιώργος Αγαπάκης, αναφερόμενος στη διαδικασία που αναζητείται για να προχωρήσει το έργο και με στόχο να δοθεί στην κυκλοφορία πριν τα Χριστούγεννα.
ΜΙΧ. ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ
Πηγή : Ανατολή
αλλά και η προσμονή που καλλιεργήθηκε από το καλοκαίρι με τις δηλώσεις που καταγράψαμε από τους αρμόδιους παράγοντες για παράδοση του στην κυκλοφορία το φετινό Νοέμβριο, που δύσκολα θα υλοποιηθεί.
Τα νεότερα δεδομένα δείχνουν πως μια τέτοια προοπτική απομακρύνεται και το έργο εκτιμάται πως θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2014, όπως φάνηκε από τη χθεσινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, στην οποία εξετάστηκαν θέματα του ΒΟΑΚ.
Το βασικό πρόβλημα που υπάρχει αυτή την περίοδο είναι η σύνδεση με τα δίκτυα της ΔΕΗ, που πρέπει να γίνει, για να παραδοθεί το έργο σε χρήση. Ο δρόμος συνδέεται με το δίκτυο της ΔΕΗ σε τρία σημεία. Το πρώτο, αφορά τον κόμβο Κριτσάς στην είσοδο του Αγίου Νικολάου, όπου έχει συνδεθεί το έργο και έχει τελειώσει. Το δεύτερο αφορά την ηλεκτροδότηση της σήραγγας και το τρίτο την ηλεκτροδότηση στη σύνδεση του κόμβου του Καλού Χωριού.
Το ζήτημα ουσιαστικά ανακύπτει στο κομμάτι της σήραγγας, όπου η μελέτη είναι η ειδικού τύπου και προβλέπονται συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να προκύψουν μέσα από τη συγκεκριμένη μελέτη, στην οποία μεσολαβούν οι υπηρεσίες της Αθήνας. Πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία, η οποία εκτιμάται πως θα διαρκέσει έως δύο μήνες, για να υλοποιηθεί ο φωτισμός.
Αντίθετα στον κόμβο του Καλού Χωριού, όπου η δαπάνη προσδιορίζεται στα 300 ευρώ και η διαδικασία δεν έχει χρονική καθυστέρηση, θα προχωρήσει άμεσα.
Σε ό,τι αφορά τη σήραγγα «θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να βρεθεί μια άλλη λύση προκειμένου να δοθεί το έργο νωρίτερα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο Διευθυντής των συγκοινωνιακών έργων του ΟΑΚ κ. Γιώργος Αγαπάκης, αναφερόμενος στη διαδικασία που αναζητείται για να προχωρήσει το έργο και με στόχο να δοθεί στην κυκλοφορία πριν τα Χριστούγεννα.
ΜΙΧ. ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ
Πηγή : Ανατολή