Ο Δήμος Σητείας και η Αναπτυξιακή Σύμπραξη: «Ο ΤΡΟΧΟΣ», στο πλαίσιο του προγράμματος: «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΕΣ» που υλοποιούν με τους δήμους του Νομού Λασιθίου
και άλλους φορείς, με στόχο την προώθηση στην απασχόληση 100 ατόμων που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας.
Στη συνέντευξη τύπου έγινε η Παρουσίαση της Αναπτυξιακής Σύμπραξης: «Ο Τροχός», παρουσιάστηκε η Πορεία υλοποίησης του προγράμματος: «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΕΣ» και τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα και τα τρέχοντα και αναμενόμενα προγράμματα προώθησης των ωφελουμένων (από τα προγράμματα) στην απασχόληση.Τρίτη 4-11-2014.
Πηγή : StudioVai