Μέσα σε ένα χαρούμενο και ταυτόχρονα φορτισμένο συγκινησιακά κλίμα
απονεμήθηκαν την Τρίτη το βράδυ οι απολυτήριοι τίτλοι στους
εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Σητείας.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του ΕΠΑΛ, στις σχολικές εγκαταστάσεις του οποίου φιλοξενείται το ΣΔΕ.
Πρόκειται για την καθιερωμένη πλέον εκδήλωση που διοργανώνουν οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς. Αντίστοιχες εκδηλώσεις προγραμματίζεται να λάβουν χώρα τον επόμενο μήνα και στα σχολεία της Ιεράπετρας και του Αγίου Νικολάου.
Στην εκδήλωση της Τρίτης παρέστη και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας κ. Νίκος Κοζυράκης. Μάλιστα εστίασε στη σπουδαιότητα της διαρκούς μάθησης και στον καθοριστικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή των σχολείων που λειτουργούν στη Σητεία και συνεχάρη το Διευθυντή κ. Ζαχαρία Πατεράκη, το εκπαιδευτικό προσωπικό για το έργο που επιτελούν καθώς και τους εκπαιδευόμενους για τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλουν με τη στήριξη των οικογενειών τους.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε επίσης ο Διευθυντής του Εσπερινού Γενικού Λυκείου κ. Γιώργος Ρεΐζης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του ΕΠΑΛ, στις σχολικές εγκαταστάσεις του οποίου φιλοξενείται το ΣΔΕ.
Πρόκειται για την καθιερωμένη πλέον εκδήλωση που διοργανώνουν οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς. Αντίστοιχες εκδηλώσεις προγραμματίζεται να λάβουν χώρα τον επόμενο μήνα και στα σχολεία της Ιεράπετρας και του Αγίου Νικολάου.
Στην εκδήλωση της Τρίτης παρέστη και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας κ. Νίκος Κοζυράκης. Μάλιστα εστίασε στη σπουδαιότητα της διαρκούς μάθησης και στον καθοριστικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή των σχολείων που λειτουργούν στη Σητεία και συνεχάρη το Διευθυντή κ. Ζαχαρία Πατεράκη, το εκπαιδευτικό προσωπικό για το έργο που επιτελούν καθώς και τους εκπαιδευόμενους για τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλουν με τη στήριξη των οικογενειών τους.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε επίσης ο Διευθυντής του Εσπερινού Γενικού Λυκείου κ. Γιώργος Ρεΐζης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή