Κάνοντας έναν πρώτο απολογισμό τής - μέχρι τώρα - τουριστικής
κίνησης στην περιοχή, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Γιάννης
Κακουράκης, τόνισε ότι κινείται στα περυσινά επίπεδα, ωστόσο πρόσθεσε
ότι η φετινή τουριστική περίοδος στη Σητεία θα λήξει με μία μικρή αύξηση
της τάξης του 5%.
Αξίζει να τονιστεί ότι ο απολογισμός δεν αφορά τα μεγάλα ξενοδοχεία
all inclusive που υπάρχουν στην περιοχή και τα οποία έχουν - και θα
έχουν για όλη σχεδόν τη σεζόν - μεγάλη πληρότητα.
Όσο για τις πτήσεις τσάρτερ, μπορεί να αυξήθηκαν φέτος, αλλά δεν
παραμένουν όλοι οι επιβάτες στη Σητεία. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες
από Τσεχία πάνε στην Ιεράπετρα και σε άλλες περιοχές του Λασιθίου.
Προβληματισμός για το κτίριο του αεροδρομίου
Παράλληλα, ο κ. Κακουράκης εξέφρασε τον προβληματισμό του για το
νέο κτίριο του αεροδρομίου Σητείας. Μπορεί να εκταμιεύτηκαν 7
εκατομμύρια ευρώ, που βοηθούν ώστε να ολοκληρωθεί σύντομα αυτό το
σημαντικό έργο, αλλά πρέπει να αντιμετωπιστεί και το θέμα της στελέχωσής
του. Το προσωπικό που υπάρχει σήμερα δεν είναι αρκετό και προς αυτή την
κατεύθυνση πρέπει να κινούνται πλέον όλοι οι αρμόδιοι φορείς.
Του Μάνου Τσαγκαράκη
Πηγή : Nέα Κρήτη