Συνεχίζονται οι εγγραφές για το Δημοτικό Κολυμβητήριο Σητείας, το
οποίο «ανοίγει τις πύλες» του για μικρούς και μεγάλους εντός της
εβδομάδας. Ωστόσο καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού θα υπάρχει η
δυνατότητα εγγραφών, ενώ το κολυμβητήριο θα λειτουργήσει μέχρι τον
Οκτώβριο.
Εκτός των αρχικών τμημάτων που θα λειτουργήσουν κι εκείνων που θα δημιουργηθούν στη συνέχεια εφ' όσον εκδηλώσουν ενδιαφέρον τα παιδιά, στο κολυμβητήριο θα ισχύσουν και ώρες κοινού, κατά τις οποίες θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη υποδομή.
Ερωτηθείς αν υπάρχουν προβλήματα ο Αντιδήμαρχος Σητείας και Πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ Λεωνίδας απάντησε: «Πάντα υπάρχουν. Ας μην ξεχνάμε ότι το κολυμβητήριο έγινε σε ένα χώρο που οι βασικές εγκαταστάσεις έγιναν πριν πολλά χρόνια, επί Ασλανίδη. Χρειάζονται λοιπόν συνεχώς παρεμβάσεις, επιδιορθώσεις άρα τα προβλήματα δε λείπουν. Βρισκόμαστε εδώ για να λύνουμε τα προβλήματα, προσπαθούμε να τα αντιμετωπίζουμε εν τη γενέσει τους κι ό,τι δε μπορεί να λυθεί άμεσα τίθεται σε λογική επίλυσης το συντομότερο δυνατό διάστημα».
Μ.Ψ.
Πηγή : Ανατολή
Εκτός των αρχικών τμημάτων που θα λειτουργήσουν κι εκείνων που θα δημιουργηθούν στη συνέχεια εφ' όσον εκδηλώσουν ενδιαφέρον τα παιδιά, στο κολυμβητήριο θα ισχύσουν και ώρες κοινού, κατά τις οποίες θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη υποδομή.
Ερωτηθείς αν υπάρχουν προβλήματα ο Αντιδήμαρχος Σητείας και Πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ Λεωνίδας απάντησε: «Πάντα υπάρχουν. Ας μην ξεχνάμε ότι το κολυμβητήριο έγινε σε ένα χώρο που οι βασικές εγκαταστάσεις έγιναν πριν πολλά χρόνια, επί Ασλανίδη. Χρειάζονται λοιπόν συνεχώς παρεμβάσεις, επιδιορθώσεις άρα τα προβλήματα δε λείπουν. Βρισκόμαστε εδώ για να λύνουμε τα προβλήματα, προσπαθούμε να τα αντιμετωπίζουμε εν τη γενέσει τους κι ό,τι δε μπορεί να λυθεί άμεσα τίθεται σε λογική επίλυσης το συντομότερο δυνατό διάστημα».
Μ.Ψ.
Πηγή : Ανατολή