Οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (παράρτημα Σητείας), πραγματοποίησαν εκδήλωση στο χώρο του ΕΠΑΛ Σητείας
για την απονομή των απολυτηρίων τίτλων και τη λήξη του σχολικού έτους. Αναπαράσταση του εθίμου του Κλήδωνα και απονομή απολυτηρίων τίτλων Τρίτη 24-6-2014.
Πηγή : StudioVai