Την ετήσια εκδήλωση του πραγματοποίησε το βράδυ της Δευτέρας 17-6-2013 το Λύκειο Ελληνίδων παράρτημα Σητείας στο πάρκο χλουβεράκη στα Κόκκινα, παρουσιάζοντας παραδοσιακούς Ελληνικούς και Μικρασιάτικους χορούς. Στην εκδήλωση συμμετείχε και η χορευτική ομάδα Παλαικάστρου.
Πηγή : StudioVai