Η Επιτροπή Αγώνα Πολιτών Σητείας μετά από περίπου δύο μήνες δουλειάς των
μελών της,
οργώνοντας τα χωριά της επαρχίας Σητείας συζητώντας το πρόβλημα του Νοσοκομείου μας και την συνεχή υποβάθμιση της πόλης μας, μαζεύοντας υπογραφές (πάνω από 2.500), διοργάνωσε συναυλία διαμαρτυρίας. Η συναυλία για να μην κλείσει το νοσοκομείο, έγινε με μεγάλη επιτυχία στην πλατεία της Σητείας την περασμένη Παρασκευή 7/6/2013.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους πολίτες της επαρχίας μας για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας καθώς και για την οικονομική τους ενίσχυση στον δίκαιο αγώνα μας. Επίσης ευχαριστούμε πάρα πολύ τους μουσικούς και τους τραγουδιστές που πρόσφεραν αφιλοκερδώς το ταλέντο τους.
Εκφράζουμε όμως και το παράπονό μας για τη σιγή ασυρμάτου των τοπικών ΜΜΕ στην μη κάλυψη της εκδήλωσης, πλην εξαιρέσεων (Sitiapress, Style 100 και Sitia fm 95,5 – Μανώλης Μεταξάκης), καθώς και για την απουσία των τοπικών παραγόντων.
Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας, όχι μόνο για το νοσοκομείο αλλά και για άλλα σημαντικά προβλήματα που αφορούν τις ζωές μας και την υποβάθμιση του τόπου μας.
Ζητάμε την συμπαράστασή σας και την συμμετοχή σας. Όλοι μαζί ενωμένοι και αποφασισμένοι θα νικήσουμε το φόβο και την υποβάθμιση της ζωής μας.
Είμαστε πολλοί – είναι λίγοι.
Παλεύουμε για το αδύνατο για να μην επικρατήσει το αδιανόητο.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ
Πηγή : Ανατολή
οργώνοντας τα χωριά της επαρχίας Σητείας συζητώντας το πρόβλημα του Νοσοκομείου μας και την συνεχή υποβάθμιση της πόλης μας, μαζεύοντας υπογραφές (πάνω από 2.500), διοργάνωσε συναυλία διαμαρτυρίας. Η συναυλία για να μην κλείσει το νοσοκομείο, έγινε με μεγάλη επιτυχία στην πλατεία της Σητείας την περασμένη Παρασκευή 7/6/2013.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους πολίτες της επαρχίας μας για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας καθώς και για την οικονομική τους ενίσχυση στον δίκαιο αγώνα μας. Επίσης ευχαριστούμε πάρα πολύ τους μουσικούς και τους τραγουδιστές που πρόσφεραν αφιλοκερδώς το ταλέντο τους.
Εκφράζουμε όμως και το παράπονό μας για τη σιγή ασυρμάτου των τοπικών ΜΜΕ στην μη κάλυψη της εκδήλωσης, πλην εξαιρέσεων (Sitiapress, Style 100 και Sitia fm 95,5 – Μανώλης Μεταξάκης), καθώς και για την απουσία των τοπικών παραγόντων.
Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας, όχι μόνο για το νοσοκομείο αλλά και για άλλα σημαντικά προβλήματα που αφορούν τις ζωές μας και την υποβάθμιση του τόπου μας.
Ζητάμε την συμπαράστασή σας και την συμμετοχή σας. Όλοι μαζί ενωμένοι και αποφασισμένοι θα νικήσουμε το φόβο και την υποβάθμιση της ζωής μας.
Είμαστε πολλοί – είναι λίγοι.
Παλεύουμε για το αδύνατο για να μην επικρατήσει το αδιανόητο.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ
Πηγή : Ανατολή
