Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Σκληρή ανακοίνωση Δερμιτζάκη για το ηλιοθερμικο στη Σητεία

Απαράδεκτη χαρακτηρίζει ο βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Κωστής Δερμιτζάκης την απόφαση του ΥΠΕΚΑ
να αδειοδοτήσει ένα φαραωνικό ηλιοθερμικό πάρκο στον Δήμο Σητείας όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του. Ο βουλευτής Λασιθίου εξαπολύει βολές και κατά του αρμόδιου υπουργού με μία επένδυση όπως λέει που θα δώσει σίγουρα τελειωτικό χτύπημα στη Σητεία.

Συγκεκριμένα αναφέρεται: «Χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών αλλά και των περιφερειακών φορέων, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι καταστροφικές συνέπειες από την κατασκευή και τη λειτουργία του, με τη μέθοδο και τη λογική του fast track, οι "υπεύθυνοι"  του ΥΠΕΚΑ και ο υπουργός αποδεικνύουν πως ενδιαφέρονται μόνο για τα κέρδη του επενδυτή.

Αυτή η "επένδυση" θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα στην επαρχία της Σητείας που μέχρι σήμερα αντιμετωπίζεται σαν «αποθήκη» ολόκληρης της Κρήτης. Παραμελημένη ως προς τις υποδομές και την ανάπτυξη, την θυμούνται μόνο για τις «βρώμικες επενδύσεις». Η επιβάρυνση από τις Βιομηχανικές Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας είναι ήδη υπερβολική. Από παράδεισος φυσικής και ανέγγιχτης ομορφιάς μετατρέπεται σε "κρανίου τόπο". Οι τόσο σπουδαίες και ελπιδοφόρες παραγωγικές της δυνατότητες όπως η εξαιρετική γεωργία και ο ποιοτικός τουρισμός, θα δεχτούν ανεπανόρθωτο χτύπημα.

Θα υποστηρίξουμε όλους τους αγώνες που θα δοθούν, τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο αλλά και στη Βουλή, για να αποτραπεί η δημιουργία του επικίνδυνου εργοστασίου.

Είμαι σίγουρος ότι ο λαός της Σητείας θα αγωνιστεί να προστατέψει τον τόπο και το μέλλον του. Είμαι σίγουρος πως όλοι οι Λασιθιώτες και οι Κρητικοί θα προστατέψουν το στολίδι του νησιού από την καταστροφή».

Πηγή : Creta live

Συνολικες προβολες σελιδας