στα γραφεία της περιφέρειας στο Ηράκλειο αποφάσισε χθες η Επιτροπή Αγώνα Ιεράπετρας.
Την ίδια απόφαση έλαβε και η Επιτροπή Αγώνα Νικολάου, και έτσι οι πολίτες και των δύο δήμων θα προχωρήσουν στον αποκλεισμό της εθνικής οδού στο ύψος του Σεληναρίου και ενδεχομένως, αν υπάρξει ανταπόκριση, να συμμετέχει και η Σητεία.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι