Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Πανλασιθιώτικο συλλαλητηριο την Τετάρτη 20/02

Πανλασιθιώτικο συλλαλητηριο την Τετάρτη 20/02 Την πραγματοποίηση μεγάλου συλλαλητηρίου την Τετάρτη 20/2, ημέρα πανελλαδικής απεργίας, στο Βραχάσι και, εν συνεχεία,
στα γραφεία της περιφέρειας στο Ηράκλειο αποφάσισε χθες η Επιτροπή Αγώνα Ιεράπετρας.
Την ίδια απόφαση έλαβε και η Επιτροπή Αγώνα Νικολάου, και έτσι οι πολίτες και των δύο δήμων θα προχωρήσουν στον αποκλεισμό της εθνικής οδού στο ύψος του Σεληναρίου και ενδεχομένως, αν υπάρξει ανταπόκριση, να συμμετέχει και η Σητεία.

Πηγή : Ράδιο Λασίθι

Συνολικες προβολες σελιδας