Παράσταση διαμαρτυρίας στο Δήμο Ιεράπετρας από την Επιτροπή Αγώνα και εκπροσώπους κοινωνικών φορέων.
Οι διαμαρτυρόμενοι ζήτησαν από τη δημοτική Αρχή να παραιτηθεί και
να κλείσει το Δήμο μέχρι να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα του τόπου,
που αφορούν στην αυτόνομη, ανεξάρτητη λειτουργία του νοσοκομείου με το
δικό του ΑΦΜ ή με κοινό με τη Σητεία ΑΦΜ, και στην παραμονή του Τμήματος
Εμπορίας και Διαφήμισης στην Ιεράπετρα.
Πηγή : Νέα Κρήτη