Και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αφ' ενός να προσελκύσει περισσότερους μικρούς και μεγάλους στο άθλημα του τένις κι αφ' ετέρου να μπορέσει και πάλι ο Όμιλος να λειτουργεί σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα έχοντας μια σημαντική δράση.
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και Γενική Συνέλευση. Στη διάρκειά της έγινε οικονομικός απολογισμός, συζητήθηκαν διάφορα θέματα σχετικά με τη λειτουργία του και ακούστηκαν πολλές προτάσεις.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Αργύρης Σφενδουράκης, «σκοπός είναι η σωστή οργάνωση του ταμείου, μιας και στο παρελθόν δημιουργήθηκαν διάφορα θέματα που επέφεραν αρκετά προβλήματα».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή