Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Kατερίνα Παπουτσάκη: Δέκα αγαπημένες συνήθειές της!

H Kατερίνα Παπουτσάκη, όπως όλα τα δημοφιλή πρόσωπα συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των μέσων κυρίως για την προσωπική της ζωή.


Ωστόσο η ίδια αρνείται να τροφοδοτήσει το σχολιασμό που γίνεται από τα μέσα με  δηλώσεις και πλέον έχει θωρακίσει τον εαυτό της και δεν πληγώνεται ακούγοντας ανθρώπους που δεν τη γνωρίζουν να την παρουσιάζουν τελείως διαφορετική  απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα. Η Κατερίνα Παπουτσάκη φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Forma και περιέγραψε τα χαρακτηριστικά που τη διακρίνουν, ενώ αποκάλυψε  τα 10 πράγματα που αγαπάει.

« Θα έλεγα ότι με χαρακτηρίζει μια a priori θετικότητα για τη ζωή. Είναι βέβαια κάποιες φορές που στην αρχή μπορεί να πάθω ένα μικρό πανικό, σε δεύτερο χρόνο όμως, αντιμετωπίζω τις καταστάσεις ψύχραιμα και με αισιοδοξία. Νομίζω ότι είμαι γενικά δυνατός άνθρωπος αν και δυσκολίες, με την έννοια που εγώ αντιλαμβάνομαι τον όρο, ευτυχώς, δεν έχει χρειαστεί να αντιμετωπίσω.

«Για μένα οι ουσιαστικές δυσκολίες έχουν να κάνουν με θέματα υγείας και εκεί δεν ξέρω πραγματικά πώς θα αντιδρούσα και πώς θα το διαχειριζόμουν. Δυσκολίες όπως οι καθημερινές απογοητεύσεις που όλοι βιώνουμε, είναι μέσα στο πρόγραμμα και θα έλεγα ότι είναι και το αλατοπίπερο της ζωής μας».

«Είμαι ευαίσθητη σε βαθμό αηδίας, τόσο που σε στιγμές εκνευρίζομαι με εμένα την ίδια. Επίσης, είμαι υπερβολικά αυθόρμητη και εύπιστη, χαρακτηριστικά που παρότι δεν θα άλλαζα, είναι φορές που με κάνουν να πληγώνομαι. Αυτή όμως είναι η δική μου αλήθεια και αυτός είναι ο τρόπος μου να υπάρχω. Γιατί αν ξαφνικά γίνω καχύποπτη και κλειστή, φυσικά θα είμαι πιο προστατευμένη αλλά δεν θα είμαι ευτυχισμένη. Έχω την ανάγκη να ζω καθαρά και ανοιχτά και σε όποιον αρέσει».

Τα 10 πράγματα που αγαπάει η Κατερίνα είναι:
1.Λατρεύει το σκύλο της, το Ρομπέν.
2. Της αρέσει να μαγειρεύει για τους φίλους της.
3.  Θα τη βρεις στο Nueva Trova στο Μοναστηράκι που έχει μαζί με τον αδελφό της και δύο ακόμα φίλους.
4.Το αγαπημένο της χρώμα είναι το κόκκινο.
5. Ο αγαπημένος της προορισμός είναι η Σητεία στην Κρήτη.
6.  Λατρεύει τη μουσική και ακούει διάφορα είδη αλλά περισσότερο brit pop,  punk, funk soul, trip hop.
7. Η οικογένεια δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θέλει να γίνει μαμά.
8. Δεν έχει καθόλου καλή σχέση με την οργάνωση και τη γραφειοκρατία.
9. Αγαπάει όλες τις μορφές έκφρασης, το θέατρο, το τραγούδι, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση γιατί της δίνουν τη δυνατότητα να εξελίσσεται μέσα από διαφορετικές εμπειρίες και ρόλους.
10. Το καλοκαίρι θα συμμετέχει σε συναυλίες με την ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης.

πηγή: περιοδικό Forma

Συνολικες προβολες σελιδας