Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016
Μήνυμα αναγνώστη προς δήμαρχο Σητείας " Επικίνδυνη σχάρα ομβρίων "
Κύριε Δήμαρχε
Το
Σάββατο 2 Μαϊου βρέθηκα στην πόλη σας προερχόμενος από τον Άγιο Νικόλαο
με το ποδήλατό μου μαζί με άλλον ένα ποδηλάτη. Κατεβαίνοντας από την
Βιτσένζου Κορνάρου έστριψα στην Καπετάν Σήφη προς το Ηρώο της πόλης. Στη
συμβολή του δρόμου με την πλατεία υπάρχει μια σχάρα ομβρίων σε όλο το
πλάτος της οδού.
Κλείνουν την εθνική οδό στον κόμβο των Μαλίων οι αγρότες
Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016
Δυναμική η Κρητική παρουσία στην Τουριστική Έκθεση Βελιγραδίου
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)

