Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Συνελήφθησαν γιατί ξήλωναν μπάρες ασφαλείας στην εθνική οδό

Έχουν..."τρελαθεί" όπως φαίνεται οι ληστές στο Ηράκλειο. Μετα τους κλέφτες χρημάτων και κοσμημάτων και την κλοπή ελαιόλαδου...καταγράφηκε ακόμα και κλοπή σωληνώσεων χαλκού…
Πρόκειται για την υπόθεση δύο ανδρών που έκλεψαν μπάρες ασφαλείας από την Εθνική Οδό Ηρακλείου-Λασιθίου.
Οι δύο άνδρες ηλικίας 42 και 25 ετών συνελήφθησαν το μεσημέρι της Παρασκευής στο Ηράκλειο. Οι αστυνομικοί βρήκαν στο αυτοκίνητο του 42χρονου σίδερα, τα οποία είχαν αφαιρέσει σε προγενέστερο χρόνο από μπάρες ασφαλείας οδοστρώματος επί της Εθνικής Οδού Ηρακλείου-Λασιθίου.
Η προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου, ενώ οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηρακλείου.
Αυτή την περίοδο αντικαθίστανται και οι παλιές μπάρες ασφαλείας στην εθνική οδό Λασιθίου-Ηρακλείου στο ύψος του Αεροδρομίου όπως κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός του neakriti.gr. Ποιος ξέρει ποιοι θα τις βάλουν στο μάτι…

Πηγή : Νέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας