Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Μήνυμα αναγνώστη προς δήμαρχο Σητείας " Επικίνδυνη σχάρα ομβρίων‏ "

Κύριε Δήμαρχε
    Το Σάββατο 2 Μαϊου βρέθηκα στην πόλη σας προερχόμενος από τον Άγιο Νικόλαο με το ποδήλατό μου μαζί με άλλον ένα ποδηλάτη. Κατεβαίνοντας από την Βιτσένζου Κορνάρου έστριψα στην Καπετάν Σήφη προς το Ηρώο της πόλης. Στη συμβολή του δρόμου με την πλατεία υπάρχει μια σχάρα ομβρίων σε όλο το πλάτος της οδού.
Η σχάρα, εγκληματικά κατασκευασμένη έχει τα ανοίγματα κατά την φορά της κίνησης, αντίθετα με κάθε προδιαγραφή που θέλει τα ανοίγματα πλάγια ή κάθετα στη φορά κίνησης. Πρίν προλάβω να το καταλάβω η μπροστινή ρόδα μπήκε μέσα στην σχάρα το ποδήλατο ανατράπηκε, με ελάχιστες ευτυχώς αμυχές για μένα και μία στραβωμένη ζάντα για το ποδήλατο. Η ρόδα επισκευάστηκε πρόχειρα, με εργαλεία που δανείστηκα από το κατάστημα του κυρίου Ζερβάκη απέναντι από το κολυμβητήριο, για να μπορέσω να επιστρέψω στον Άγιο Νικόλαο. 
    Τα πράγματα όμως θα μπορούσαν να είναι χειρότερα, ένας καταστραμμένος σκελετός ενός ακριβού ποδηλάτου, ή ακόμα χειρότερα, ένας σοβαρότερος τραυματισμός του ποδηλάτη. Τα mountain bikes που κυρίως κυκλοφορούν στην πόλη σας δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα  λόγω φαρδύτερων ελαστικών, όμως τα ποδήλατα δρόμου (κουρσάκια),  που χρησιμοποιούν ποδηλάτες που ασχολούνται με αθλητικό ή ποδηλατικό τουρισμό (ένα διαρκώς εξελισόμενο τομέα που πρέπει να ενδιαφέρει τη δημοτική αρχή κάθε ελληνικής πόλης), χρησιμοποιούν ελαστικά πλάτους 2 - 2,5 εκατοστών με δυσάρεστες συνέπειες στη συνάντησή τους με αντίστοιχης κατασκευής σχάρες ομβρίων. Ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την ποδηλασία , αλλά και με την κυκλοφοριακή αγωγή και την ασφαλή κυκλοφορία (δάσκαλος σε Δημοτικό Σχολείο). Η επιστολή μου έχει αποκλειστικό στόχο να σας ενημερώσει και να σας επισημάνει την επικίνδυνη αυτή, ενδεχομένως και άλλες σχάρες ομβρίων, (αν και οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου οφείλουν να γνωρίζουν τις τεχνικές προδιαγραφές κάθε έργου που παραγγέλνουν και παραλαμβάνουν) και να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες, που θα εξασφαλίσουν την ασφαλή μετακίνηση κατοίκων και επισκεπτών. Ελπίζω να κάνετα μία αυτοψία, αναμένω σε εύλογο χρονικό διάστημα απάντηση - σχόλιό σας, για να γνωρίζω ότι ενημερωθήκατε εσείς ή όποιος άλλος θεωρείται  αρμόδιος και ελπίζω  να  αντιμετωπιστεί σύντομα η επικίνδυνη αυτή κατάσταση.  
                                                                                                                                                                                                         Με εκτίμηση  
                                                                                                                                                                                                    Γιώργος Λαζόπουλος

Αυτό το μήνυμα είχα στείλει στον Δήμαρχο Σητείας πριν μερικούς μήνες. Το Σάββατο 20/2/2016 βρέθηκα ξανά στην πόλη σας και διαπίστωσα ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Ο κίνδυνος παραμένει και περιμένει κάποιον άλλο λιγότερο τυχερό.  Σας επισυνάπτω και φωτογραφίες για να κατανοήσετε το πρόβλημα. Εκτός αν ... ο Δήμος μαζί με τη σχάρα έχει ανακαλύψει και ένα νέο τρόπο παρκαρίσματος ποδηλάτων.
Τι να πω ... τα σχόλια δικά σας.



https://www.facebook.com/SitiaNea/

Συνολικες προβολες σελιδας