Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Ορκωμοσία νέας μόνιμης υπαλλήλου στο Δήμο Σητείας (Video)

 

Παρουσία του Δημάρχου Σητείας κ. Γιώργου Ζερβάκη πραγματοποιήθηκε σήμερα η ορκωμοσία της νέας μόνιμης υπαλλήλου του Δήμου, κας Αικατερίνης Κατσικαλάκη, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα στο Τμήμα Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
Ο κ. Ζερβάκης καλωσόρισε θερμά τη νέα υπάλληλο, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την ένταξή της στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην εντοπιότητά της, επισημαίνοντας ότι αποτελεί σημαντική προοπτική να βλέπει νέους ανθρώπους του τόπου να επιστρέφουν και να προσφέρουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την επιστημονική τους κατάρτιση στην υπηρεσία της τοπικής κοινωνίας ενώ εξήρε την αξιόλογη ακαδημαϊκή πορεία και τις επιστημονικές περγαμηνές της, οι οποίες αποτελούν παρακαταθήκη και εγγύηση για την προσφορά της στον τόπο.
Ο Δήμαρχος Σητείας υπογράμμισε ότι η ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών με μόνιμο προσωπικό αποτελεί ουσιαστική επένδυση για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες. Ευχήθηκε στην κα Κατσικαλάκη υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στα νέα της καθήκοντα, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της υπηρεσίας

Συνολικες προβολες σελιδας