Φέτος είναι η 14 η χρονιά διοργάνωσης εκδηλώσεων Αργεντίνικου τανγκό στη Σητεία, στα πλαίσια του φεστιβάλ των Κορναρείων, η οποία ξεκίνησε το 2011
και αποτελεί συνέχιση της προσπάθειας και του στόχου τους να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και διάδοση του χορού στη Σητεία και την ευρύτερη περιοχή.Η βραδιά αυτή ήταν μέρος του προγράμματος «Τανγκό Διακοπές» το οποίο συμπεριλαμβάνει σεμινάρια και κοινωνικό χορό με μαθητές από το εξωτερικό.
Πηγή : SitiaFm 95.5