
Υπεγράφη σήμερα Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου η σύμβαση για την υλοποίηση του «Έργα συλλογής, μεταφοράς και διάθεσης λυμάτων στην εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Παλαικάστρου του Δήμου Σητείας».
Η διαδικασία έλαβε χώρα στην ΔΕΥΑΣ όπου υπεγράφη η σύμβαση από τον Πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης Σταύρο Συλλιγαρδάκη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου Δημήτρη Αλεξάκη, παρουσία του Αντιπροέδρου της ΔΕΥΑΣ Γιώργου Ατζαράκη και του αρμόδιου Αντιδημάρχου ΔΕ Ιτάνου Γιώργου Αϊλαμάκη.
Το προαναφερθέν έργο είναι προϋπολογισμού 1,9 εκ ευρώ και η συμβασιοποίηση του στο 1,4 εκ όπως ανέφερε ο κ Συλλιγαρδάκης. Αφορά την επέκταση δικτύου μεταφοράς λυμάτων στον νέο βιολογικό οι εργασίες του οποίου είναι σε εξέλιξη. Πρόκειται για ένα σημαντικότατο έργο όπως πρόσθεσε με πολλαπλά οφέλη για την περιοχή και τους κατοίκους της που το αξίζουν.
Για ένα αναπτυξιακό έργο έκανε λόγο και ο κ. Αϊλαμάκης.
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του όπως ανέφερε ο κ, Αλεξάκης είναι 18 μήνες.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή