Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Όλα είναι έτοιμα για την διεξαγωγή του 15ου Παιχνιδιού του Κρυμμένου Θησαυρού την Κυριακή στην Σητεία

 

Όλα είναι έτοιμα για την διεξαγωγή του 15ου Παιχνιδιού του Κρυμμένου Θησαυρού την ερχόμενη Κυριακή 19 Φεβρουαρίου στην Σητεία.

Το βράδυ της Τσικνοπέμπτης σε εκδήλωση που διοργάνωσαν οι θησαυροκυνηγοί και ο ΔΟΚΑΣ στον χώρο του δημοτικού κήπου δίπλα από την κεντρική πλατεία της Σητείας η διοργανώτρια ομάδα  ‘’Οτζοι , Πούτζοι , Νάντζοι ‘’ μαζί με το γρίφο και τις βοήθειες που έδωσε στις συμμετέχουσες ομάδες  εστίασε για άλλη μία φορά στην μεγάλο κίνδυνο που διατρέχει η περιοχή της Σητείας αυτό τον καιρό λόγω μίας εξωγήινης απειλής, δυνάμεων  και αντικείμενων που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στον τόπο.

Δυστυχώς ο επιθεωρητής Φιγαρώ και οι πράκτορες του δεν έχουν καταφέρει να λύσουν το μυστήριο και να ανακόψουν την ορμή της απειλής , οπότε κρίνεται περισσότερο από αναγκαία η βοήθεια των θησαυροκυνηγών για να σωθεί η Σητεία. «Τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά πάντα υπάρχει ελπίδα» τονίστηκε.

Και για να πάνε όλα καλά την ερχόμενη Κυριακή, οι αρχηγοί των ομάδων εξ ‘  ονόματος της κάθε ομάδας που θα συμμετέχει  στο  κυνήγι,  έδωσαν όρκο ιερό  να βοηθήσουν ώστε να σωθεί ο τόπος αλλά και να είναι προσεκτικοί κατά τη  διάρκεια του παιχνιδιού , σεβόμενοι τον ΚΟΚ , τους συνανθρώπους τους και τον τόπο. Οι θησαυροκυνηγοί ανέλαβαν την πρώτη τους αποστολή και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το πρωί της Κυριακής όπου η δράση θα ξεκινήσει …

Αξίζει να αναφερθεί ότι στο πλαίσιο της  εκδήλωσης της Τσικνοπέμπτης οι θησαυροκυνηγοί ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της διοργανώτριας ομάδας προσέφεραν  τρόφιμα τα οποία συγκεντρώθηκαν για να δοθούν στα Κοινωνικά Παντοπωλεία της Σητείας καθώς και τροφές για τα αδέσποτα ζώα.

ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας