Μέρος της ομάδας με καταγωγή από Σητεία και Ιεράπετρα
Με χιλιάδες εγγεγραμμένους χρήστες από 100 και πλέον χώρες και εκατοντάδες πελάτες από όλο τον κόσμο, η Mentionlytics πλέον κατακτά έδαφος και στην ελληνική αγορά, καθώς η νέα μορφή «ψηφιακής αποδελτίωσης» που προσφέρει γίνεται ανάγκη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Η Mentionlytics δεν είναι το «κλασικό» παράδειγμα Startup που συναντάμε συνήθως στην Ελλάδα. Αν και βασικό μέρος της ομάδας της κατάγεται από την Ιεράπετρα, τη Σητεία, μέχρι και τα Ανώγεια της Κρήτης, επέλεξε να αναπτυχθεί αρχικά στο εξωτερικό, «κυνηγώντας» πελάτες στις ΗΠΑ αλλά και σε όλον τον κόσμο. Και τα κατάφερε!
Σήμερα, περίπου πέντε χρόνια μετά, έχοντας ωριμάσει και έχοντας φτάσει πλέον σε ένα κομβικό στάδιο ανάπτυξης, επιλέγει, παράλληλα με το εξωτερικό, να εστιάσει και στις ρίζες της και βάζει στόχο να κατακτήσει την εγχώρια αγορά. Ας τα πάρουμε όλα όμως από την αρχή.
Η Mentionlytics είναι μια «έξυπνη» πλατφόρμα monitoring για τα social media και το διαδίκτυο, της οποίας η πρώτη έκδοση βγήκε στον «αέρα» το 2016. Οι ιδρυτές της, Μάνος Περακάκης, Γιάννης Κοπανάκης και Γιώργος Μαστοράκης, όλοι καθηγητές στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, ήθελαν να δημιουργήσουν ένα ευέλικτο, εύχρηστο και προσιτό εργαλείο για κάθε επιχείρηση, ένα εργαλείο που μέχρι τότε ήταν δυσεύρετο και πολύ ακριβό. Έχοντας αυτό κατά νου, μαζί με μια δυνατή αρχική ομάδα που πίστεψε στην ιδέα, ανέπτυξαν από το μηδέν μια πλατφόρμα, η οποία σήμερα έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις και βραβεία και έχει καταφέρει να έχει ενεργούς χρήστες σε περισσότερες από 100 χώρες!
Το Mentionlytics αναλαμβάνει να αναζητά συνεχώς λέξεις κλειδιά που έχει ορίσει ο χρήστης τόσο σε όλες τις γνωστές Social Platforms όσο και σε όλο το διαδίκτυο και την ειδησεογραφία, και να τις συγκεντρώνει σε ένα εύχρηστο περιβάλλον. Ουσιαστικά, χρησιμοποιεί λέξεις όπως το όνομα ενός brand ή ενός προϊόντος και συλλέγει κάθε διαδικτυακή πληροφορία γύρω από αυτές, παρέχοντας ακόμα και ανάλυσή τους ως προς το συναίσθημα (SentimentAnalysis)! Χάρη σε αυτήν, ο χρήστης – επιχείρηση μπορεί να έχει μια πλήρη εικόνα της online παρουσίας του, όπως και των ανταγωνιστών του, καθημερινά με εύχρηστα διαγράμματα και reports.
Η υπηρεσία προσφέρει, λοιπόν, μια ολοκληρωμένη λύση παρακολούθησης της διαδικτυακής εικόνας μιας επιχείρησης, διαφορετική από αντίστοιχες που υπάρχουν ήδη στην αγορά. Οι λόγοι που την κάνουν να ξεχωρίζει, σύμφωνα με τους ιδρυτές της, είναι οι εξής: Πρώτον η ευκολία στη χρήση και η διαφορά τιμής που προαναφέρθηκε, συγκριτικά με άλλα προϊόντα. Δεύτερον, το μοντέλο του Free Trial, χάρη στο οποίο η Mentionlytics κατάφερε να προσελκύσει Signups από όλον τον κόσμο και στη συνέχεια να αναπτυχθεί με βάση το feedback των χρηστών. Τέλος, μια σειρά καινοτομιών, που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη SIA (SocialIntelligentAdvisor), ένα σύστημα AI που αναλύει συνεχώς τα δεδομένα του και δίνει πρακτικές συμβουλές!
Για όλους αυτούς τους λόγους, η Mentionlytics έχει σήμερα ένα «ισχυρό» πελατολόγιο, κυρίως από χώρες του εξωτερικού, το οποίο αποτελείται κυρίως από Marketing και PR Agencies, Consultants, τραπεζικά ιδρύματα, οργανισμούς, μεγάλα εμπορικά καταστήματα και eshops, ξενοδοχεία, ασφαλιστικές εταιρείες, ΜΚΟ, δημόσια πρόσωπα αλλά και κάθε τύπου επιχειρήσεις με έντονη παρουσία στο διαδίκτυο. Γι’ αυτούς τους λόγους, η εταιρεία έχει κατακτήσει επίσης βραβεία όπως τα HighPerformer και Best Support από την αξιόπιστη πλατφόρμα G2 και Best Ease of Use στο Capterra και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών της, οι οποίοι τη βαθμολογούν με 4,9/5 τόσο στο G2 όσο και στο Capterra.
Τώρα, έχοντας επιτύχει όλα αυτά, η Mentionlytics επενδύει ξανά στον «εαυτό» της και εισέρχεται σε έναν νέο κύκλο ανάπτυξης με επίκεντρο αυτήν τη φορά τη χώρα μας. Ήδη, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται ιδιαίτερη ανάπτυξη και στην ελληνική αγορά, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την ανάγκη για παρακολούθηση της ψηφιακής τους φήμης και της νέας μορφής «αποδελτίωσης» που προσφέρει το Mentionlytics. Πάνω σε αυτήν τη δυναμική, η Mentionlytics σκοπεύει να χτίσει την παρουσία της στη χώρα, «επενδύοντας» και ενδυναμώνοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με ένα όπλο που λείπει από τη φαρέτρα τους.
Στην
πορεία της αυτή, σύμμαχος θα είναι το προϊόν της, το πελατολόγιό της
και προγράμματα όπως το MicrosoftforStartups, το οποίο έχει συμβάλει
καταλυτικά στην εξέλιξή της. Ίσως, μελλοντικά, την πορεία αυτή να
ενισχύσει και κάποιο VC, το οποίο θα κάνει πιο εύκολο το Scale-up, όμως
αυτό δεν είναι απαραίτητο. Άλλωστε, μέχρι σήμερα, η εταιρεία
τροφοδοτείται αποκλειστικά με δικά της μέσα, επανεπενδύοντας τα έσοδά
της,
και είναι σίγουρο ότι «πατάει» γερά στα πόδια της.
Δοκιμάστε δωρεάν το Mentionlytics στο: www.mentionlytics.com
Πηγή :emea.gr