Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Η Τζένη Χειλουδάκη - Ο τίμιος αγώνας, η έκκληση για βοήθεια και η δήλωση-σοκ: «Δεν σεβάστηκα τίποτα! Ζω από το ΚΕΑ…» (Φωτο)

Τα τελευταία χρόνια ζει σε ένα πανέμορφο χωριουδάκι στη Σητεία της Κρήτης μαζί με την πολυαγαπημένη της μητέρα. Το στήριγμά της…

Σήμερα, στα 52 της, η Τζένη Χειλουδάκη δεν θυμίζει σε τίποτα την εκρηκτική περσόνα που όλοι γνωρίζουμε. Σχεδόν φτωχή πια και εμφανισιακά αλλαγμένη δηλώνει μετανιωμένη για τα λάθη που έκανε και που την οδήγησαν να ζητιανεύει για να φροντίσει τις 26 ψυχούλες που, καρμικά όπως λέει, μάζεψε από το δρόμο. Σε αυτά έχει αφιερώσει πλέον την «άλλη» ζωή της…
Μιλώντας αποκλειστικά στο PatKiout.gr, η Τζένη μιλά για τον τίμιο αγώνα της, κάνει έκκληση για βοήθεια και συγκινεί με την αυτοκριτική και τη βαθιά ειλικρίνειά της. Ένα «είδωλο» όπως δεν το έχουμε ξαναδεί…
(Της Ράνιας Καρατζαφέρη)
 -Τι κάνεις Τζένη;
Καλά. Απανωτά βέβαια τα χτυπήματα, αλλά την παλεύω ρε συ. Λέω ότι έτσι είναι η ζωή. Τι να κάνουμε δα…Είναι οι παλιές αμαρτίες και τα λάθη…
-Οι αμαρτίες είναι δικές σου και τις πληρώνεις. Προσφέρεις και κάτι σημαντικό όμως…
Σιγά… Προσφέρω… Μάζεψα εκεί μερικά σκυλιά από το δρόμο και κάτι έγινε…
-Δεν είναι έτσι. Θα μπορούσες να κάνεις άλλα πράγματα από αυτά που κάνεις…
Άκουσε Ράνια… Όντως, τα λάθη μας, το παρελθόν μας μάς ανήκει, μετανιώνουμε για κάποια, για κάποια άλλα όχι, αλλά…
Εδώ δεν ζητάω λύπηση. Ίσα-ίσα. Χτυπήστε με βάναυσα. Διότι όταν έχουν περάσει τα εκατομμύρια των εκατομμυρίων από τα χέρια σου και δεν σέβεσαι αυτό το χρήμα που έρχεται απλόχερα, ούτε την ομορφιά που σου προσφέρθηκε έτσι, μόνη της, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ούτε το ένα ούτε το άλλο και βασανίζονται πολύ, τι να πεις μετά; Εμένα από τη φύση, από τον Θεό; Μου δόθηκαν απλόχερα πολλά πράγματα. Δεν σεβάστηκα τίποτα και το μετανιώνω φρικτά.
Ξέρω καλά τα λάθη του παρελθόντος μου. Αλλά αυτό έχει να κάνει με τα σκατολεφτά γιατί εγώ αυτή τη στιγμή δεν θα χρειαζόταν να κάνω τον ζητιάνο για να βρω χώρο, να περιφράξω, να στειρώσω, να εμβολιάσω, να ταΐσω, να τσιπάρω και να φροντίσω τόσα ζώα. Αλλά είναι δική μου ευθύνη αυτό. Τα έφτιαξα μόνη μου αλλά χρωστάω στους μάστορες. Και μέσα σε όλα ήρθε κι ένας που μου έκανε καταγγελία κι έτρεχα πανικόβλητη. Τώρα είναι όλα οκ…
-Πως ζεις;
Ζω από τη σύνταξη της μανούλας μου και παίρνω και το ΚΕΑ, αλλά τα ζώα δεν μου φταίνε σε τίποτα. Πρέπει να τους παρέχω τα πάντα. Είναι σε ένα χώρο με ασφάλεια.
Όμως, κάποια στιγμή όταν ζεις με το ΚΕΑ σου, 100 ευρώ το μήνα κι άλλα 100 στην κάρτα, 200 και με τη σύνταξη της μητέρας σου πληρώνεις ενοίκιο και λογαριασμούς, δεν βγαίνουν αγάπη μου να φροντίσω τόσα ζώα. Δεν γίνεται. Έχω ζητήσει βοήθεια κατά διαστήματα. Η αγαπημένη μου, η Έλενα Ακρίτα μου έστειλε 100 ευρώ, η επίσης αγαπημένη μου Ναταλία Γερμανού μου στέλνει που και που κάνα 150άρι, έχω μια άλλη φίλη που θα δώσει δέκα, μια που θα δώσει πενήντα και κάπως έτσι πάει. Δεν μαζεύονται. Αυτό το πράγμα είναι συνεχές.
-Ναι, αλλά η ανάγκη για βοήθεια είναι συνεχής.
Ναι, έχω κι ένα σκυλάκι που έχει καρκίνο και παίρνει φάρμακα. Τη Νεφέλη μου. Έχω και σκυλάκι με καλαζάρ, έχω και γέρικο… Έχω κουραστεί όμως πια πολύ. Δεν είμαι η ίδια. Είμαι 52 χρόνων άνθρωπος. Μια βουβάλα που καπνίζει κιόλας. Πέντε λεπτά περπατάω και θέλω να καταρρεύσω. Είμαι ένα ράκος…
-Πρέπει να συγκεντρωθούν χρήματα.
Ο κόσμος έχει κουραστεί. Δεν είναι τράπεζες, ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Ο καθένας έχει τα δικά του λούκια. Τι να πω. Αν θέλει κάποιος και μπορεί ας βοηθήσει. Τα ποστάρω κιόλας αλλά κάποια στιγμή ντρέπομαι. Είναι και ντροπή κάποια στιγμή…
-Μα δεν τα ζητάς για σένα…
Δεν ξέρω, εντάξει. Δεν θέλω. Μακάρι να γίνει κάτι αλλά…
======================================================
Παραθέτουμε τον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό στο όνομά της (Ιωάννα Χειλουδάκη), σε περίπτωση που θέλετε να βοηθήσετε:
ALPHA BANK:
GR3901407920792002101073756

Πηγή : patkiout.gr

Συνολικες προβολες σελιδας