Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Χατζηνάκης Γιάννης Πρώην Δήμαρχος Ιτάνου:EXΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ; ΑΝ ΝΑΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ «ΜΑΚΑΚΕΣ»

http://style100fm.gr/style100/wp-content/uploads/2019/12/xatzhnakhs-antidimarxos1-2yqgsay7dq54e094k35iiy.jpgΦίλες και φίλοι

Θέλω να συνεχίσω τις σκέψεις και τις ανησυχίες μου από την τελευταία μου επιστολή που δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες, ΑΝΑΤΟΛΗ (30-10-19) και ΝΕΑ ΕΠΑΡΧΙΑ (5-11-19). Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους εσάς για τα θετικά σχόλια και τα μπράβο σας που είτε δημόσια είτε κατ΄ιδίαν εκφράσατε συμφωνώντας με τις σκέψεις μου.
Δεν υπήρξε όμως καμία έμπρακτη ανταπόκριση ή ενέργεια από κανέναν.
Μου ήρθε στο μυαλό το ερώτημα, αν είμαστε «ΜΑΚΑΚΕΣ» ή καλύτερα τόσο πολύ «ΜΑΚΑΚΕΣ». Εξηγούμαι: Έγινε προ ημερών μια ημερίδα με τη συμμετοχή πολύ κόσμου, προκειμένου να μην εγκατασταθούν και άλλες ανεμογεννήτριες, να μην δημιουργηθούν και άλλα Αιολικά Πάρκα στην περιοχή μας. Λυπάμαι που δεν παραβρέθηκα, αλλά οικογενειακοί λόγοι δεν μου το επέτρεψαν. Θυμήθηκα λοιπόν, όταν πριν από 15 χρόνια περίπου που γίνονταν παρόμοιες ημερίδες ή εσπερίδες για ενημέρωση του κόσμου, διότι αντιδρούσαν μερικοί στην προοπτική δημιουργίας της λεγόμενης επένδυσης σε έκταση του Ιδρύματος «Παναγίας Ακρωτηριανής» (πρώην Μονής Τοπλού) από την Αγγλική Εταιρία “MINOAN GROUP”. Είτε με την αρχική υπερβολική σε μέγεθος επένδυση είτε με την μεταγενέστερη μικρότερη και για εμένα πιο φυσιολογική. Σε αυτές λοιπόν τις …..ρίδες έρχονταν και αντιδρούσαν στην προοπτική δημιουργίας της επένδυσης «οικολόγοι» από τον Άγ.Νικόλαο, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά και ακόμη πιο πέρα, διότι λέει θα αλλοιωνόταν το περιβάλλον μας.
Έρχομαι τώρα και ρωτάω. ΠΟΥ ήταν όλοι αυτοί στην ημερίδα που έγινε, επαναλαμβάνω προ ημερών, στην αντίδραση μας για τη δημιουργία νέων Αιολικών Πάρκων;
Η απάντηση είναι απλή. Δεν τους ενδιαφέρει το περιβάλλον μας.
Τους ενδιαφέρει να μην γίνεται τίποτα καλό για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Τους ενδιαφέρει  η υποβάθμιση του.
Τους ενδιαφέρει μόνο η ανάπτυξη του τόπου τους σε βάρος του δικού μας.
Μα τόσο «ΜΑΚΑΚΕΣ» είμαστε;
Εδώ έρχεται και κολλάει η ερώτηση του τίτλου, «αν έχουμε και εδώ κάποιον Ρασπούτιν».
Η απάντηση είναι εύκολη για όσους γνωρίζουν.
ΝΑΙ, έχουμε. Διότι έχει τη δύναμη και μπορεί να εμποδίζει την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου και την, πιστεύω, ευημερία της τοπικής κοινωνίας.
Μου εκμυστηρεύτηκε ο Δήμαρχος Σητείας ότι σε κάποια επαφή που είχε με υψηλά ιστάμενο πολιτικό άτομο, του είπε ότι η επένδυση θα προχωρήσει μόνο αν φύγει από τη μέση ο …. (αποκαλούμενος από μένα ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ).
Και εδώ ταιριάζει η απάντηση στην πιο πάνω ερώτηση μου.
ΝΑΙ, είμαστε πολύ «ΜΑΚΑΚΕΣ».
Είναι δυνατόν να αφήνουμε τον τόπο μας στην τύχη του;
Είναι δυνατόν να κρεμόμαστε από τα ….. γένια του Ρασπούτιν.
Δήμαρχε. Οργάνωσε την ομάδα εκείνη που σου πρότεινα και που θα μπορούσε να βοηθήσει εσένα και τον τόπο μας για την αντιμετώπιση και εξάλειψη των εμποδίων που κατά καιρούς παρουσιάζονται για την ανάπτυξη του.
Ευκαιρίες και συγκυρίες δεν παρουσιάζονται πάντα.
Συγνώμη αν σε μερικούς φάνηκα ωμός στις εκφράσεις μου.
Με εκτίμηση
Χατζηνάκης Γιάννης
Πρώην Δήμαρχος Ιτάνου

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Διευκρινίζω ότι στο δημοσίευμα που έστειλα χθες (03-12-2019) προς δημοσίευση:
  • Ο Δήμαρχος Σητείας κατά τη συζήτηση που είχαμε δεν μου ανέφερε κανένα συγκεκριμένο άτομο αλλά για κάποιον γενικά και αόριστα που μπορεί και επηρεάζει καταστάσεις.
  • Εγώ δε, δεν υπονοώ με τον χαρακτηρισμό μου ως «Ρασπούτιν» κανέναν ιερωμένο.

Χατζηνάκης Γιάννης
Πρώην Δήμαρχος Ιτάνου

Πηγή : Style 100Fm


Συνολικες προβολες σελιδας