Οι εξελίξεις αναφορικά με το ΒΟΑΚ αντικείμενο του έκτακτου
Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας χθες, με το Δήμαρχο Θοδωρή Πατεράκη να
επισημαίνει μιλώντας στον 9,84την αναγκαιότητα κατασκευής του μέχρι τη Σητεία, όπως και της ολοκλήρωσης σύνδεσης της περιοχής με το Νότο, ως μοχλοί Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας.
Πικρία και του ιδίου για τη στάση της Πολιτείας έναντι του Λασιθίου που όπως εκ των πραγμάτων προκύπτει χωρίς αγώνα δεν λαμβάνει αυτά που δικαιούται για την ευημερία του.
Πηγή : Νέα Κρήτη