Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Ο νεαρός φίλαθλος εξηγεί γιατί πήγε στο γήπεδο της Κριτσάς με τον… καναπέ του

Από τα πρόσωπα των ημερών είναι ο Δημήτρης Λαπιδάκης. Πρόκειται για τον νεαρό φίλαθλο ο οποίος βρέθηκε το περασμένο Σάββατο στο γήπεδο της Κριτσάς για να παρακολουθήσει τον αγώνα του ΑΟ Κριτσάς με τη Νίκη Σητείας, έχοντας μαζί του τον…καναπέ του.
Πρόκειται ομολογουμένως για ένα ασυνήθιστο αξεσουάρ γηπέδου, το οποίο προκάλεσε εντύπωση στους υπόλοιπους θεατές, αλλά και στους αναγνώστες της ΑΝΑΤΟΛΗΣ και του anatolh.com στη σχετική αναφορά μεσοβδόμαδα, ένα θέμα που αναπαρήγαγαν δεκάδες ιστοσελίδες πανελλήνιας εμβέλειας.
Η ΑΝΑΤΟΛΗ ήρθε σε επικοινωνία μαζί του και μετά χαράς μίλησε για τον περιβόητο καναπέ και το πώς τον πήρε μαζί του στο γήπεδο.
  • Δημήτρη, πώς και γιατί αποφάσισες να πάρεις τον καναπέ στο γήπεδο;
«Ένα κυριακάτικο απόγευμα που είχα πάει να δω τον ΑΟ Κριτσάς είχα κάτσει στην κερκίδα και όπως όλοι γνωρίζουν εδώ στα γήπεδα οι καρέκλες δεν βολεύουν. Είναι σπασμένες, το τσιμέντο είναι κρύο και έτσι σκέφτηκα εφόσον έχω τον καναπέ για αυτού του είδους τις χρήσεις γιατί να μην τον πάρω και στο γήπεδο. Έτσι λοιπόν στην επόμενη αγωνιστική σκέφτηκα να τον φέρω μαζί μου».
  • Δεν θα μπορούσες να είχες πάρει μια απλή καρέκλα;
«Πολλοί φίλαθλοι πράγματι φέρνουν μαζί τους σπαστές μικρές καρέκλες ή στρώματα μικρά. Εγώ όμως έχω τον καναπέ για τέτοια χρήση και είμαι πιο άνετος, απλωμένος, σαν να κάθομαι να βλέπω στο σπίτι μου τον αγώνα».
  • Έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο γήπεδο από την πλευρά της κερκίδας ο ήλιος δεν επιτρέπει να δεις άνετα το παιχνίδι καθώς δεν υπάρχει σκέπαστρο ενώ στην πλευρά που έκατσες ήταν καλύτερα, όμως δεν είχε καθίσματα και έτσι πήρες τον καναπέ;
«Ναι, βασικό ρόλο έπαιξε όπως είπα και πριν τα καθίσματα που στα γήπεδά μας δεν είναι βολικά, αλλά φυσικά και ο ήλιος που σε τυφλώνει και έτσι εκεί που κάθομαι και εγώ κάθονται άλλα δέκα άτομα παραδίπλα».
  • Πώς τον μετέφερες; Τον άφησες εκεί;
«Τον καναπέ τον μεταφέρω πάντα με ένα αγροτικό μικρού κυβισμού. Ζυγίζει περίπου δεκατρία κιλά και τον μεταφέρω πάντα στους ώμους και δεν τον αφήνω πουθενά. Τον γυρίζω πάντα στην αυλή του σπιτιού μου».
  • Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο; Είσαι φίλαθλος του ΑΟ Κριτσάς;
«Παλιά έπαιζα μπάλα, αλλά το έκανα καθαρά για μένα και έπειτα σταμάτησα. Είμαι φίλαθλος του ΑΟ Κριτσάς γιατί παίζει ο αδερφός μου μπάλα σε αυτή την ομάδα και πάω στα εντός έδρας παιχνίδια, ενώ στα εκτός σε ορισμένα. Πάντως πιο πολλές φορές θα πάω να δω μπάλα σε τοπικό επίπεδο παρά στην τηλεόραση»
  • Περίμενες την έκταση και την προβολή που θα έπαιρνε το θέμα όταν σκέφτηκες να πας τον καναπέ στο γήπεδο;
«Την προβολή που έχει πάρει το θέμα με τον καναπέ δεν την περίμενα καθότι εγώ με τον καναπέ πάω παντού. Δηλαδή όταν πάρω τον καφέ μου take away, θέλω να πάω κάπου ήρεμα να τον απολαύσω, στα χιόνια, στην παραλία, στα βουνά και ιδιαίτερα στην περιοχή της Νεάπολης με ξέρουν και με έχουν δει και δεν το περίμενα ομολογουμένως να προβληθεί τόσο».
ΜΑΝΟΛΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας