Οι
συνεργασίες που επιχειρείται να κλειστούν θα αφορούν σε πρώτη φάση,
οινοποιεία και ελαιοπαραγωγούς βάζοντας μέσα στην διατροφική παλέτα των
ξενοδοχείων της εταιρείας το κρητικό κρασί και το ελαιόλαδο, σε μια
προσπάθεια να βελτιωθεί περαιτέρω το τουριστικό προϊόν ανταποκρινόμενο
σε μια τάση που αναπτύσσεται στην Δυτική Ευρώπη όπως τόνισαν στελέχη της
TUI που στηρίζεται στην επιλογή ποιοτικών διακοπών ακόμη και με
μεγαλύτερο κόστος.
Σε
ότι αφορά πάντως το all inclusive που τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα
σύμφωνα με φορείς του τουρισμού έχει καθηλώσει σε μεγάλο ποσοστό την
τουριστική οικονομία κυρίως σε ότι έχει να κάνει με καταστήματα εστίασης
που πλέον δεν επισκέπτονται όπως πριν οι τουρίστες λόγω των πακέτων στα
all inclusive ξενοδοχεία, για τα οποία όμως ένα από τα μεγάλα στελέχη
της TUI δεν έκρυψε ότι αποτελεί τον ασφαλέστερο τρόπο διακοπών για
οικογένειες που δεν επιθυμούν οι διακοπές τους να έχουν οικονομικά
σκαμπανεβάσματα σε σχέση με το αρχικό και τελικό κόστος τους.
Ρεπορτάζ: Ράνια Μωραΐτη
Πηγή : Νέα Κρήτη