Ο Δημοτικός
οργανισμός Κοοινωνικοπολιτιστικής Ανάπτυξης Σητείας ανακοινώνει την έναρξη τον
μαθημάτων αερόμπικ και pilates .Το πρώτο μάθημα θα διεξαχθεί την Δευτέρα 18/1/2016 και ώρα 17:00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 3ου Δημοτικού σχολείου Σητείας.
Ο πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ
Αντιδήμαρχος Σητείας
Λεωνίδας Τερζής