Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία των ενστάσεων επί των προσωρινών δικαιωμάτων του ΟΣΔΕ, θα γίνεται έως το τέλος του μήνα.
Οι
παραγωγοί που έχουν διαφορές στα προσωρινά τους δικαιώματα και δεν
δικαιολογούνται,
να απευθύνονται στον Φορέα που υπέβαλαν την Αίτηση τους
για να διερευνήσουν το πρόβλημα και να υποβάλλουν ανάλογο αίτημα στον
ΟΠΕΚΕΠΕ.
Η
Ένωση Σητείας προκειμένου να εξυπηρετήσει τους παραγωγούς, θα κάνει
όλες τις απαραίτητες ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική απαίτηση γι’
αυτήν την επιπρόσθετη διαδικασία
Επίσης
σε συνεργασία με τις υπόλοιπες Ενώσεις, έχουμε κάνει παρεμβάσεις προς
τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για τις όποιες
αστοχίες, παραλείψεις παρουσιάστηκαν και θα συνεχίσουμε τις ενέργειες
που απαιτούνται για την πληρωμή των Δικαιούχων.
Για την Ένωση Σητείας ΑΕΣ
Ο Πρόεδρος
Μανώλης Μαυροματάκης
