Σε πολύ καλό κλίμα και με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για τα αιρετά μέλη στα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στη Σητεία
.
Δάσκαλοι και καθηγητές, ψήφισαν για τους εκπροσώπους τους στο κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο στο Υπουργείο Παιδείας, για το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης και για το υπηρεσιακό συμβούλιο του νομού Λασιθίου.
Πηγή : StudioVai