Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού Λυκείου Σητείας με
ανοιχτή επιστολή του ζητά την τοποθέτηση δύο φιλολόγων και τη συμπλήρωση
των κενών που υπάρχουν στο σχολείο. Ειδικότερα αναφέρει:
«Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας καταστήσουμε κοινωνούς ενός προβλήματος που αφορά στο σχολείο μας.
Παρότι βρισκόμαστε ήδη στις αρχές του Νοέμβρη, το σχολείο μας παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα χάνονται εβδομαδιαία 38 διδακτικές ώρες εκπαίδευσης σε φιλολογικά μαθήματα, οι οποίες για να καλυφθούν απαιτούν την πρόσληψη δύο εκπαιδευτικών της συγκεκριμένης ειδικότητας.
Αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα του προβλήματος, δεδομένου ότι οι μαθητές του σχολείου μας θα κληθούν να εξεταστούν σε μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, αλλά και σε θέματα που προκύπτουν από την Τράπεζα Θεμάτων με την εφαρμογή του νέου εξεταστικού συστήματος.
Εμείς επικοινωνήσαμε τόσο με την διεύθυνση του σχολείου όσο και με αυτή της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η απάντηση που πήραμε είναι ότι "αδυνατούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα μας".
Το θεωρούμε άδικο και αθέμιτο για τα παιδιά μας και θέλουμε να έχουν ίσες ευκαιρίες με τους μαθητές άλλων σχολείων, γι' αυτό απαιτούμε την άμεση τοποθέτηση δύο εκπαιδευτικών φιλολόγων, που χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας.
Επειδή το θέμα αυτό δεν είναι δυνατόν να αναβληθεί περαιτέρω, παρακαλούμε για την άμεση δική σας παρέμβαση για τη λύση του. Δεν μπορεί να περιμένει άλλο.
Το δικαίωμα στη μόρφωση είναι αναφαίρετο, δεν είναι δυνατόν να στερηθεί από τους μαθητές του σχολείου μας».
Την επιστολή υπογράφουν ο πρόεδρος Χαράλαμπος Σπυριδάκης, ο αντιπρόεδρος Πατήρ Εμμανουήλ Μαρκάκης, ο γραμματέας Μανώλης Μανωλιδάκης, η ταμίας Μαίρη Ρεμουντάκη, ο οργανωτικός γραμματέας Δημήτρης Σπύρου και τα μέλη Μανώλης Κολυδάκης και Χρήστος Τσιρώνης.
Πηγή : Ανατολή
«Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας καταστήσουμε κοινωνούς ενός προβλήματος που αφορά στο σχολείο μας.
Παρότι βρισκόμαστε ήδη στις αρχές του Νοέμβρη, το σχολείο μας παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα χάνονται εβδομαδιαία 38 διδακτικές ώρες εκπαίδευσης σε φιλολογικά μαθήματα, οι οποίες για να καλυφθούν απαιτούν την πρόσληψη δύο εκπαιδευτικών της συγκεκριμένης ειδικότητας.
Αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα του προβλήματος, δεδομένου ότι οι μαθητές του σχολείου μας θα κληθούν να εξεταστούν σε μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, αλλά και σε θέματα που προκύπτουν από την Τράπεζα Θεμάτων με την εφαρμογή του νέου εξεταστικού συστήματος.
Εμείς επικοινωνήσαμε τόσο με την διεύθυνση του σχολείου όσο και με αυτή της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η απάντηση που πήραμε είναι ότι "αδυνατούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα μας".
Το θεωρούμε άδικο και αθέμιτο για τα παιδιά μας και θέλουμε να έχουν ίσες ευκαιρίες με τους μαθητές άλλων σχολείων, γι' αυτό απαιτούμε την άμεση τοποθέτηση δύο εκπαιδευτικών φιλολόγων, που χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας.
Επειδή το θέμα αυτό δεν είναι δυνατόν να αναβληθεί περαιτέρω, παρακαλούμε για την άμεση δική σας παρέμβαση για τη λύση του. Δεν μπορεί να περιμένει άλλο.
Το δικαίωμα στη μόρφωση είναι αναφαίρετο, δεν είναι δυνατόν να στερηθεί από τους μαθητές του σχολείου μας».
Την επιστολή υπογράφουν ο πρόεδρος Χαράλαμπος Σπυριδάκης, ο αντιπρόεδρος Πατήρ Εμμανουήλ Μαρκάκης, ο γραμματέας Μανώλης Μανωλιδάκης, η ταμίας Μαίρη Ρεμουντάκη, ο οργανωτικός γραμματέας Δημήτρης Σπύρου και τα μέλη Μανώλης Κολυδάκης και Χρήστος Τσιρώνης.
Πηγή : Ανατολή