Μετά την επίσκεψη του Διοικητή των Διασυνδεόμενων Νοσοκομείων του Νομού
Λασιθίου Μανώλη Μακρονικολάκη στο Νοσοκομείο Σητείας,
η Αναπληρώτρια Διοικήτρια Αγγελική Λενακάκη έκανε δηλώσεις στο σταθμό μας επισημαίνοντας ότι το Νοσοκομείο της Σητείας είναι θέμα του Σητειακού Λαού και οι εκπρόσωποί του πρέπει να το στηρίξουν έμπρακτα στο σοβαρό θέμα της σταδιακής αποδυνάμωσης της Ιατρικής Υπηρεσίας, το οποίο εδώ και καιρό απασχολεί την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του. Παρασκευή 21-11-2014.
Πηγή : StudioVai
η Αναπληρώτρια Διοικήτρια Αγγελική Λενακάκη έκανε δηλώσεις στο σταθμό μας επισημαίνοντας ότι το Νοσοκομείο της Σητείας είναι θέμα του Σητειακού Λαού και οι εκπρόσωποί του πρέπει να το στηρίξουν έμπρακτα στο σοβαρό θέμα της σταδιακής αποδυνάμωσης της Ιατρικής Υπηρεσίας, το οποίο εδώ και καιρό απασχολεί την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του. Παρασκευή 21-11-2014.
Πηγή : StudioVai