Μεγάλη η ταλαιπωρία για όσους είχαν συναλλαγές το πρωί της Παρασκευής 28-11-2014 στο ταχυδρομείο της Σητείας.
Η αναμονή ήταν μεγάλη αφού η ουρά έφτανε σε μεγάλη απόσταση έξω από το κατάστημα του ταχυδρομείου. Η χθεσινή απεργία, η υποστελέχωση που αντιμετωπίζει το ταχυδρομείο το τελευταίο καιρό αφού έχουν συνταξιοδοτηθεί επτά μόνιμοι υπάλληλοι και η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ στα ταχυδρομεία οδήγησαν σε απόγνωση και διαμαρτυρίες τον κόσμο που βρέθηκε εκεί.
Πηγή : StudioVai